• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کیش، میزبان آیین اهداء جایزه بین المللی حریره

  • کد خبر : 17156
  • 19 آبان 1398 - 11:18
کیش، میزبان آیین اهداء جایزه بین المللی حریره

همایش ملی میراث معماری کرانه های ساحلی جنوب ایران و شهرهای فردا، با هدف باز شناسی و احیاء معماری بومی سواحل جنوبی ایران بر مبنای تکنولوژی های نوین صنعت ساختمان ۲ تا ۴ بهمن امسال در جزیره کیش برگزار می شود.

 به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهندس مهدی رعیتی، دبیر شورای عالی سیاست گذاری این همایش گفت؛ با همت سازمان منطقه آزاد کیش، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و اقتصادی کشور، مرکز تحقیقات شهرسازی، اندیشگاه مهسا  برای نخستین بار جایزه بین المللی سالیانه معماری حریره به صاحبان ایده، طراحان و سازندگان ممتاز شرکت کننده اعطا می شود.

 همچنین در این همایش مقرر شده است برنامه مدون برای ایجاد نگرشی پیشرو در معماری و صنعت ساخت و ساز کرانه های ساحلی جنوب ایران با تاکید بر نهادهای بومی و ملی ایران پایه گذاری ‎شود.

 ارائه راهکارهای اقلیمی در معماری و شهرسازی، تدوین الگوهای بومی هدایت آب و عناصر اجزای آن و نیز بررسی مصالح و فناوری های بومی قابل احیاء در ساخت و سازهای جدید، در کرانه های ساحلی خلیج فارس و دریای عمان از جمله موضوعات محوری این همایش است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17156
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.