• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

رشد ۸ درصدی پرواز و مسافر فرودگاه کیش

  • کد خبر : 17132
  • 15 آبان 1398 - 10:36
رشد ۸ درصدی پرواز و مسافر فرودگاه کیش

تعداد پروازها و مسافران فرودگاه بین المللی کیش در هفت ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته ۸ درصد رشد داشته است

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عزت اله محمدی با بیان اینکه فرود گاه بین المللی کیش در هفت ماه ابتدایی سال ۹۸ در دو بخش مسافری و تعداد پروازها رشد ۸ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است افزود: در این هفت ماه  تعداد ۱۳ هزار و ۲۴۸ پرواز به مقصد یا از مبداء فرودگاه کیش انجام شده است که یک میلیون و ۶۸۶ هزار و ۳۵۰ مسافر توسط این پروازها در فرودگاه کیش تردد داشته اند.

مدیر کل فرودگاه بین المللی کیش در تشریح این آمارها گفت: از مجموع ۱۳ هزار و ۲۴۸ پرواز انجام شده توسط فرودگاه کیش تعداد پروازهای داخلی این فرودگاه در هفت ماهه اول سال جاری ۱۲ هزار و ۸۲۱ پرواز بوده است که در این مدت یک میلیون و ۶۶۰ هزار و ۹۶ نفر مسافر از مسیرهای داخلی با این پروازها و فرودگاه کیش خدمات حمل و نقل دریافت کرده اند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه سهم پروازهای ورودی فرودگاه بین المللی کیش  ۸۳۱ هزار و ۸۴ مسافر و سهم پروازهای خروجی این فرودگاه  ۸۲۹ هزار و ۱۲ مسافر بوده است.

محمدی در خصوص پروازهای خارجی فرودگاه کیش نیز افزود:  در ۷ ماه نخست امسال فرودگاه بین المللی کیش پذیرای نشست و برخاست  ۴۲۷ پرواز بین‌ المللی بوده است و ۲۶ هزار و ۲۵۴ نفر مسافر از طریق این پروازها در مسیرهای بین المللی از طریق فرودگاه کیش جابجا شده‌اند.

شایان ذکر است در هفت ماه نخست سال ۹۷ یک میلیون و ۵۵۵ هزار و۵۸۲ مسافر از طریق ۱۲ هزار و ۴۵۰ پرواز داخلی وخارجی در فرودگاه جزیره کیش تردد داشته اند.

گفتنی است فرودگاه بین المللی جزیره کیش پس از فرودگاه های امام خمینی (ره)، مهرآباد تهران و شهید هاشمی نژاد مشهد، چهارمین فرودگاه پرتردد کشور است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17132
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.