• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

بازدیدهای مهر ماهی مظفری + تصاویر

  • کد خبر : 16936
  • 17 مهر 1398 - 3:11
بازدیدهای مهر ماهی مظفری + تصاویر

دکتر مظفری پس از رونمایی مجسمه مرد ماهیگیر از مدرسه هوشمند شریف و هنرستان خوارزمی بازدید کرد .

به گزارش کیشوند نیوز ، صبح روز سه شنبه ۱۶ مهر با حضور غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ، بازدید از بازسازی هنرستان پسرانه خوارزمی ، مجتمع آموزشی بین المللی هوشمند شریف ، رونمایی از مجسمه مرد ماهیگیر بومی صورت گرفت .

مجسمه مرد ماهیگر بومی که در مقابل بازار ماهی های جزیره کیش قرار گرفته با حضور غلامحسین مظفری از آن رونمایی شد، لازم به ذکر است هنرمند صالح موسویان خالق این اثر هنری زیبا میباشد .

در حاشیه این رونمایی تعدادی از غرفه داران بازار ماهی ها ، در گفتگویی صمیمانه درد دلها و مشکلات خود را با مدیر عامل سازمان درمیان گذاشتند .

پس از رونمایی مجسمه مرد ماهیگیر ، مظفری و هیئت همراه وی ، از مجمتع آموزشی هوشمند شریف که جز یکی از ۸ مدرسه بین المللی در سطح کشور است و اکنون در مقطع پیش دبستانی و اول دبستان در حال فعالیت میباشد بازدید با عمل آوردند .

بازدید از هنرستان بازسازی شده خوارزمی پایان دهنده برنامه امروز بود .

در انتها علی مقدس زاده مدیر عامل شرکت عمران ، آب و خدمات شهری ، مسئول بازسازی مدارس در جمع اصحاب رسانه گفت : مدارسی که در سطح جزیره وجود دارند از نظر ایمنی در سطح مطلوبی نبوده نیازمند بازسازی و رسیدگی است . بر همین اساس تعدادی از مدارس نیاز به بازسازی شناسایی شد و در مدت زمان کوتاه با هزینه ای حدود ۱۵ میلیارد ریال ، بازسازی انها صورت گرفت .

مقدس زاده در ادامه گفت : کاردانش خوارزمی یکی از ۵ مدرسه نیاز به بازسازی بود که با هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی سازه این مدرسه مقاوم سازی شد .
وی افزود : برای سال تحصیلی ۹۹ _۱۴۰۰ در نظر داریم تعدادی دیگر از مدارس را نیز بازسازی کنیم ، که از اکنون در حال شناسایی آنها می باشیم . اولویت اول سازمان آموزش و پرورش بوده و در راستای بالا بردن کیفیت محیط آموزشی از هیچ عملی دریغ نخواهیم کرد .


















عکس: حسین تهوری

متن خبر: ملیحه ذاکر رضوی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16936
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام.بنده معاون فنی هنرستان خوارزمی هستم.از اواسط شهریور ماه منتقل شدم به جزیره و از لحظه ورودم شاهد زحمات طاقت فرسای همه کسانی که در بازسازی شرکت کردند بودم.بدلیل مشغله کاری فراوان نتوانستم برای قدردانی شخصا در سازمان حضور داشته باشم.پس از پایان این عملیات بزرگ عمرانی،همه روزه شاهد لبخند و آرامش حاکی از رضایت همه پسرانم در محوطه کلاس،کارگاه و محوطه حیاط ها هستم و نظراتشان را نسبت به تغییرات جدی و اساسی می شنوم.از جناب آقای دکتر مظفری و تیم تحت امرشان بی اندازه متشکرم.باقیات و صالحات بزرگی در پیشگاه خداوند متعال خواهید داشت.