• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

امضا توافق‌نامه سه جانبه اولین شتاب‌دهنده صادراتی صنایع خلاق

  • کد خبر : 16858
  • 12 مهر 1398 - 2:39
امضا توافق‌نامه سه جانبه اولین شتاب‌دهنده صادراتی صنایع خلاق

شتاب‌دهنده صادراتی با هدف کمک به مشکلات صادرات شرکت‌های مختلف در جزیره کیش راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش کیشوندنیوز ، صبح روز چهارشنبه ۱۰ مهر ماه، توافق‌نامه سه جانبه اولین شتاب‌دهنده صادراتی، بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی، منطقه آزاد کیش و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جزیره کیش  به امضا رسید.

صادرات یکی از وظایف مناطق آزاد می‌باشد که قرار است با امضا این توافق نامه پیوند بین صادرات و صنایع خلاق برقرار گردد.

به موجب این توافق نامه استارت‌آپ‌ها به شرکت‌هایی که کالا یا خدمات قابل صادراتی دارند اما مشکلاتی در صادرات آن وجود دارد کمک کرده تا مشکلات برطرف گردد و در بازارهای جهانی ورود پیدا کنند .

تفاهم نامه

دکتر مظفری در آیین امضاء موافقت نامه که چهارشنبه نهم مهر در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد با اشاره به این که راه اندازی مرکز نوآوری اولویت نخست سازمان منطقه آزاد کیش است گفت: اعتقاد داریم حضور شرکت های دانش بنیان و شتاب دهنده ها می تواند در تمامی عرصه ها تاثیر گذار بوده و فعالیت های ما در راستای رشد و توسعه کیش را شتاب بخشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: باتوجه به زیرساخت هایی که در کیش شکل گرفته است باید دست در دست یکدیگر باری از دوش کشور برداریم و تاسیس شتاب دهنده صادراتی، صنایع خلاق و دانش بنیان می تواند نقطه آغاز و شروع خوبی برای این مهم باشد.

وی از استقبال جوانان ایرانی مقیم خارج از کشور برای حضور در مرکز نوآوری خبر داد و گفت: با توجه به استقبال خوبی که شرکت های دانش بنیان و شتابدهنده ها از مرکز فن آوری کیش داشته اند شاهد منشا اتفاقات خوب در کیش خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16858
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.