• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

ناتوانی سازمان منطقه آزاد کیش در مدیریت نمایشگاه هوایی کیش؟!

  • کد خبر : 1683
  • 30 آبان 1395 - 8:43

یک سایت خبری در زمینه حمل و نقل مدعی شد که ناتوانی سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با مدیریت نمایشگاه هوایی کیش، باعث عدم حضور اکبر ترکان مدیرعامل مناطق آزاد کشور در این نمایشگاه شده است.

نمایشگاه بین‌المللی هوایی کیش در حالی روز چهارشنبه هفته گذشته (۲۶  آبان ماه) با حضور مسئولان لشکری و کشور افتتاح شد که مدیرعامل سازمان مناطق آزاد در آن حضور نداشت.

به گزارش کیشوند نیوز، پایگاه خبری تین نیوز که در زمینه صنعت حمل و نقل فعالیت دارد، مدعی شده است که ناتوانی سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با مدیریت نمایشگاه هوایی کیش، باعث عدم حضور اکبر ترکان مدیرعامل مناطق آزاد کشور در این نمایشگاه شده است.

متن این گزارش در این پایگاه خبری بدین شرح است:

“برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که روابط عمومی منطقه آزاد کیش از ترکان دعوت به عمل نیاورده است و یک منبع آگاه در مناطق آزاد هم به تین‌نیوز گفت: ناهماهنگی‌های بسیار باعث عدم حضور ترکان در این نمایشگاه شد.

بر اساس شنیده‌ها ظاهرا در این دوره از نمایشگاه، مطرح شدن منطقه آزاد کیش مهم‌تر از نمایشگاه هوایی بوده است چرا که مسئولان و دست‌اندرکاران از حضور رسانه‌های تخصصی در این دوره از نمایشگاه امتناع کرده‌اند.

این نمایشگاه به منظور معرفی آخرین دستاوردها و فناوری‌های هوایی در سطح بین‌المللی با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری ۲۶ تا ۲۹ آبان در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار شد که عدم حضور رسانه‌های تخصصی در بخش صنعت حمل‌ونقل هوایی یکی از مهم‌ترین ضعف‌ها در برگزاری این نمایشگاه محسوب می‌شود.

مدیران روابط عمومی منطقه آزاد کیش در پاسخ به دلیل دعوت نکردن رسانه‌های تخصصی حوزه حمل‌ونقل تنها به این پاسخ بسنده کردند که موضوع نمایشگاه برای ما اهمیتی ندارد و آنچه دغدغه ماست منافع رسانه‌ای منطقه آزاد کیش و مدیرعامل‌مان است نه صنعت حمل‌ونقل کشور.”

حال باید دید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص این ادعا چه واکنشی را از خود نشان می دهد.

تبلیغ بیش از اندازه و اغراق آمیز از مسئولین منطقه آزاد آن هم توسط مجری ایرشو در هنگام مانور، به طور شهود در این نمایشگاه وجود داشت به نحوی که این تعریف و تمجید بیش از حد باعث نارضایتی برخی کیشوندان شده بود.

هیئت تحریریه سایت کیشوند نیوز اجرای چنین نمایشگاهی در چنین سطحی را کار بسیار ارزنده ای می داند و به نوبه خود از تمامی زحمت‌کشان سازمان منطقه آزاد کیش جهت تلاش شبانه روزی برای برپایی این نمایشگاه تقدیر و تشکر می کند و به آنها خسته نباشید می گوید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1683
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.