• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

گَرد مرگ بر شهرک‌های صنعتی کیش/ کسی باور نمی‌کند این همه شور حسینی اینجا هست/ گرفتن مجوز تولید پدر آدم را در ‌می‌آورد

  • کد خبر : 16646
  • 22 شهریور 1398 - 16:44
گَرد مرگ بر شهرک‌های صنعتی کیش/ کسی باور نمی‌کند این همه شور حسینی اینجا هست/ گرفتن مجوز تولید پدر آدم را در ‌می‌آورد

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با توصیه به جدی گرفتن بحث رونق تولید افزود: مسئولان باید بعد از گذشت ۶ ماه از اول سال گزارش دهند که برای تولید چه‌کار کرده‌اند؟

به گزارش کیشوند نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌ الحسین(ع) و یاران باوفایش از همه مردم ولایت‌مدار و محب اهل بیت جزیره کیش برای برگزاری باشکوه مراسم عزاداری دهه اول محرم تشکر کرد و اظهار داشت: شما نشان دادید عاشق واقعی اهل بیت هستید، اگر کسی کیش را ندیده باشد باور نمی‌کند این همه شور حسینی اینجا باشد.

وی در ادامه با اشاره به جدی گرفتن بحث رونق تولید افزود: مسئولان باید بعد از گذشت ۶ ماه از اول سال گزارش دهند که برای تولید چه‌کار کرده‌اند؟

حسن‌زاده ادامه داد: تولید نبض اقتصادی کشور است و حیات اقتصادی هر کشور بستگی به رونق تولید دارد، مسئولان باید در این زمینه گزارش عملکرد بدهند، در این مدت نه‌تنها پیشرفت نداشتیم بلکه آمارها رو به نزول است.

وی در ادامه با اشاره به بازدید خود از یکی از شهرک‌های صنعتی کیش گفت: در این بازدید دیدم که گرد مرگ بر روی شهرک صنعتی پاشیده بودند، درب سوله‌ها بسته بودند و اگر سوله‌ای باز است به‌جهت تولید استفاده نمی‌شود.

خطیب نماز جمعه کیش به تشریح دلایل عدم روی آوردن سرمایه‌داران به‌سمت تولید پرداخت و گفت: سرانه انسانی تولید کشور پایین است و بسیاری از نیروی کار درگیر بخش تولید نیستند که باید ساماندهی شود.

وی قوانین دست و پاگیر و سخت را یکی دیگر از دلایل عدم روی آوردن به تولید عنوان کرد و افزود: برای راه‌اندازی یک کارخانه باید ماه‌ها برویم تابتوانیم مجوز مقدماتی را دریافت کنیم، مسئولان باید تعداد امضاها را کم کنند، کسی بخواهد یک مجوز بگیرد پدرش در می‌آید.

حسن زاده در پایان عنوان کرد: بانک‌ها هم برای پرداخت تسهیلات آنقدر گیر می‌دهند که طرف پشیمان شود، همه مسئولان باید با کمک به رونق تولید در راستای تقویت بنیان اقتصادی کشور، افزایش تولید و کاهش وابستگی به کشور قدم بردارند.

انتهای پیام/ مرتضی رضایی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16646
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.