• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

برنامه هرپنجشنبه نقاشی این هفته به موضوع کتاب اختصاص داشت

  • کد خبر : 1648
  • 28 آبان 1395 - 19:36

برنامه ‘هر پنجشنبه نقاشی ‘ این هفته در جزیره کیش به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و پائیز به موضوع کتاب و اسمان ابری اختصاص داشت و تعدادی از کودکان ،کتاب ، کتابخانه و مطالعه کردن و همچنین آسمان و باران را به تصویر کشیدند.

56059818447

به گزارش پایگاه خبری کیشوندنیوز، هر پنجشنبه نقاشی برنامه ای است که هرهفته با استقبال خوب مردم در پیاده راه هنر کیش برگزار می شود و کودکان و نوجوانان در فضایی صمیمی و شاد و با بهره مندی از ذوق و خلاقیت های خود موضوعاتی را به تصویر می کشند .

این برنامه به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و با هدف فراهم کردن فضایی شاد و آموزشی برای کودکان، نوجوانان و خانواده های آنها در جنب تالار شهر برگزار می شود و فرصتی است تا کودکان علاوه بر سرگرمی و آموزش با یکی از مفاهیم و موضوعات ، فرهنگی ، هنری ، دینی و اجتماعی آشنا شوند.
‘کتاب و اسمان ابری’ موضوعات این هفته هر پنجشنبه نقاشی بود که کودکان با هنر ، ذوق و خلاقیت خود توانستند مطالبی مرتبط با این دو موضوع را نقاشی کنند.
برنامه هر پنجشنبه نقاشی بر روی یک بنر پارچه ای سفید به طول بیش از ۱۳۰ متر اجرا شد و گروه های سنی مختلف کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان در آن حضور داشتند ، علاوه بر این کار جمعی بوم های جداگانه ای نیز برای افرادی که مهارت بیشتری در نقاشی دارند در محل پیاده راه در نظر گرفته شده است.
در پایان این برنامه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی در قالب بن های غیر نقدی اهدا می شود .
محیط زیست، روزه داری، زمین پاک، محرم، کودکان فلسطینی، تابستان، سفر،نخلستان ، اسب سواری ، روز دانش آموز، برگ ریزان ، فصل پائیز، شهید فهمیده ، دریا و استاندارد ، حجاب و دفاع مقدس از جمله موضوعات در نظر گرفته شده در هفته های گذشته بود .
علاقه مندان به هنر نقاشی می توانند هر پنجشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳ با به همراه داشتن لوازم نقاشی خود در این برنامه سرگرم کننده ، اموزنده و پر نشاط شرکت کنند.
علاوه بر این برنامه، پیاده راه هنر کیش نیز هر هفته در جنب تالار شهر برگزار می شود و هنرمندان کار آفرین جزیره کیش صنایع دستی خود را در معرض دید و فروش بازدید کنندگان قرار می دهند.
بازدید کنندگان دراین پیاده راه می توانند از غذاهای سنتی و خانگی که در غرفه های عرضه می شود نیز لذت ببرند.
روزهای جمعه نیز جزیره کیش شاهد برپایی برنامه های متنوعی چون هر جمعه ماشین کنترلی ، مسابقه مجسمه های ماسه ای در ساحل پارک ماهیگیر است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1648
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.