• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

مراقب باشید در فضای مجازی پیاده نظام شایعه سازان نباشید

  • کد خبر : 16419
  • 08 شهریور 1398 - 17:49
مراقب باشید در فضای مجازی پیاده نظام شایعه سازان نباشید

امام جمعه کیش با اشاره به اهمیت مراقبت از فعالیت در فضای مجازی گفت: یکی از خطرات مهم در فضای مجازی شایعاتی است و ما باید مراقب باشیم تا پیاده نظام شایعه سازان نباشیم.

حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمام شئون زندگی بر اهمیت تقوی در فضای مجازی تاکید و اظهار داشت یکی از خطراتی که جامعه را تهدید می کند فضای مجازی یله و رهاست و ما باید خود را از این بحران ها حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه امروز یکی از مهمترین خطرات این فضا شایعاتی است که روز به روز گسترش پیدا می کند افزود: کار منافقان شایعه سازی است باید مراقب باشید که پیاده نظام دشمن نباشید.

خطیب جمعه کیش با بیان اینکه امروز منافقان به شایعه سازی در مورد افراد، شخصیت ها و نظام در فضای مجازی پرداخته اند و برخی بدون آگاهی و توجه به اهداف دشمن پیاده نظام شایعه سازان شده اند تاکید کرد: باید آبروی افراد را حفظ کرد زیرا آبرو از جان مهمتر است و گاه یک شایعه می تواند موجب ساقط شدن زندگی افراد شود.

محرم فرصت استحکام ارتباط روحی انسان های مومن با اهل بیت است

وی قرار گرفتن در آستانه ماه محرم مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین را یک نعمت الهی عنوان کرد و افزود: این ایام فرصتی است که ممکن است سال بعد نصیب ما نشود و امروز که این فرصت دست داده است باید از آن به خوبی استفاده کنیم.

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه ماه محرم فرصت استحکام ارتباط روحی انسان های مومن با اهل بیت است افزود: باید زمانی که محرم به پایان می رسد احساس کنیم که ارتباطمان با روح دین، قران و اهل بیت مستحکم تر شده است.

وی با تصریح به اینکه مجالس عزاداری امام حسین (ع) باید در تراز اسلامی باشد تاکید کرد: با عزاداری محرم باید علاوه بر تقویت محبت مردم به اهل بیت (ع) معرفت شرکت کنندگان در مراسم نسبت به واقع عاشورا افزایش یافته و این مجالس موجب افزایش ایمان مردم شود.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان ویژگی های یاد شده برای مجالس عزاداری محرم، این مجالس را فرصتی برای مبلغان دینی و روحانیون برشمرد که در آن می توانند معارف دینی و احکام اسلامی را برای مردم بازگو کرده و زمینه شناخت اهداف قیام امام حسین (ع) و افزایش محبت اهل بیت را برای مردم به وجود آورند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه هفته امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم بر احیاء این واجب فراموش شده تاکید کرد و افزود: این که به امر به معروف و نهی از منکر تعبیر واجب فراموش شده داده می شود خوب نیست و امیدواریم روزی برسد که با تعبیر واجب احیاء شده از آن نام ببریم.

امام جمعه کیش با بیان اینکه امر به معروف ونهی از منکر یکی از مهمترین اهداف قیام امام حسین (ع) بوده است ادامه داد: توجه به امر به معروف و نهی از منکر باید همگانی شود این وظیفه همه افراد جامعه است اما گاه می بینیم که این وظیفه تنها به دوش نیروهای نظامی و انتظامی می افتد.

وی با تسلیت شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به دولتمردان تلاشگر نظام اسلامی به ویژه مسئولان جزیره کیش تبریک گفت و افزود: هفته دولت، هفته ای است که محصول یک ساله تلاش مدیران در این هفته به ثمر می نشیند.

خطیب جمعه کیش با تبریک روز پدافند هوایی و تقدیر از فعالیت های این نهاد در همراهی و همگامی با مردم در جزیره کیش خاطر نشان کرد داد: در جزیره کیش نیز در این هفته کارهای خوبی انجام شده است اما نباید به همین اکتفا کنیم و باید دامنه کار و خدمت به مردم و مستضعفان را گسترش دهیم؛ ما می توانیم و این قدرت را داریم به ویژه در جزیره کیش که همدلی میان مسئولان دیده می شود می توانیم بیشتر به مردم خدمت کنیم./فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16419
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.