• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

۷۷۸ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در جزیره معدوم شد / آب جزیره کاملا بهداشتی است

  • کد خبر : 163
  • 10 مهر 1394 - 22:44

مسئول بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش با بیان اینکه در این جزیره ۷۷۸ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده، از تحقق ۸۵۹ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این جزیره طی مرداد و شهریورماه خبر داد. خلیل علیرضایی‌زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از یکی از مراکز توزیعی مواد […]

مسئول بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش با بیان اینکه در این جزیره ۷۷۸ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده، از تحقق ۸۵۹ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این جزیره طی مرداد و شهریورماه خبر داد.

خلیل علیرضایی‌زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از یکی از مراکز توزیعی مواد غذایی گفت: ۸۵۹ مورد بازدید از مراکز تهیه و عرضه مواد غذائی و اماکن عمومی، ۲۹ مورد بازدید از مراکز آرایشی بهداشتی، ۷۳ مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی و ۳۱ مورد نمونه‌برداری از نان، و صدور هزار و ۶۶۸ کارت تندرستی از فعالیت‌های بهداشت محیط کیش طی دو ماهه مرداد و شهریور صورت گرفته است.

وی افزود: این واحد در حوزه آب نیز با انجام ۲۳۶ مورد کلرسنجی و ۶۱ مورد نمونه‌برداری میکروبی و شیمیایی از آب، توانست رسالت بهداشتی خود را در زمنیه امنیت و بهداشت آب برای شهروندان و میهمانان به انجام رساند.

این مسئول تصریح کرد: در مدت مذکور بالغ بر ۷۷۸ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در کیش کشف و معدوم شد.

علیرضایی‌زاده تأکید کرد: در بازدیدهای صورت گرفته از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی هفت مورد متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده شده‌اند.

وی در پایان گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات واصله به این واحد نیز به ۱۳ مورد رسیدگی شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=163
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.