• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

توصیه اکید مقدس زاده بر اجرای طرح‌های زیست محیطی و فضای سبز عمودی

  • کد خبر : 16245
  • 25 مرداد 1398 - 3:35
توصیه اکید مقدس زاده بر اجرای طرح‌های زیست محیطی و فضای سبز عمودی

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، صبح چهارشنبه ۲۳ مرداد در بازدید از پروژه‌های تکمیل رینگ دوچرخه سواری جزیره و احداث پارک‌های نوبنیاد فاز ۱ و فاز ۳ بر ضرورت توسعه فضاهای سبز عمودی در جزیره کیش تأکید کرد.

به گزارش کیشوند نیوز، مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، صبح چهارشنبه ۲۳ مرداد در بازدید از پروژه‌های تکمیل رینگ دوچرخه سواری جزیره و احداث پارک‌های نوبنیاد فاز ۱ و فاز ۳ بر ضرورت توسعه فضاهای سبز عمودی در جزیره کیش تأکید کرد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه سرانه فضای سبز جزیره یازده برابر متوسط سرانه سبز کشور است و در سال‌های گذشته تلاش‌های ارزنده‌ای در توسعه فضای سبز جزیره صورت پذیرفته که با انجام اقدامات عمرانی در سال جاری از جمله احداث دو پارک در شهرک نوبنیاد، توسعه و توزیع فضاهای سبز شهری شرایط مناسب‌تری خواهد یافت.

مقدس زاده افزود‌: علی‌رغم توجه جدی به فضای سبز عمومی، موضوع فضای سبز عمودی همچنان در کیش مغفول مانده که امیدوارم با تلاش‌های همکاران در واحدهای فنی و امور شهری شرکت این نقیصه نیز بزودی مرتفع گردد.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات در ادامه توجه جدی‌تر به محیط زیست را از مبانی برنامه‌های شرکت عمران، آب و خدمات عنوان نمود و در این زمینه نوید اخبار خوب در آینده نزدیک را به کیشوندان محترم داد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16245
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.