• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

مشکل کارگران فضای سبز در دستور کار فوری

  • کد خبر : 23609
  • 10 آذر 1400 - 2:08
مشکل کارگران فضای سبز در دستور کار فوری

معاون امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات کیش، از تدوین شیوه‌نامه‌ قانونی برای افزایش حق‌الزحمه کارگران خدمات شهری کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط‌ عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، غفار آقازاده معاون امور شهری و محیط زیست این شرکت، با اشاره به اینکه با تاکید عبدالنبی شرفی درخصوص اجرای عاجل دستور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر افزایش حقوق و دستمزد کارگران حوزه پیمانکاران خدمات شهری و فضای سبز اقدامات لازم جهت طبقه‌بندی مشاغل برابر ضوابط و مقررات وزارت کار و اشتغال را آغاز کرده است اظهار داشت: با توجه به تاکید صریح دکتر نوایی لواسانی درخصوص تامین رفاه و افزایش رضایتمندی کارگران خدمات شهری، روند طبقه بندی مشاغل به عنوان راهکارهای قانونی افزایش حقوق کارگران در مراجع قانونی تسریع و اجرایی می شود.

همچنین عبدالنبی شرفی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات نیز با بیان اینکه، افزایش رضایتمندی کارگران خدمات شهری دغدغه سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و مسئولان شرکت عمران است تصریح کرد: بدیهی است  پس از تدوین و تصویب طرح در مراجع قانونی و اجرایی شدن آن ، دریافتی کارگران به‌طور محسوس افزایش خواهد یافت.

وی افزود: کارگران خدمات شهری در ارائه خدمات مطلوب به ساکنان و گردشگران و زیباسازی فضای شهری نقش مهمی بر عهده دارند و افزایش رضایتمندی آنها علاوه بر اینکه وظیفه اخلاقی ما است ، سبب بهبود مدیریت شهری نیز خواهد شد.

وی افزود: سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در جهت رویکرد دولت و رییس جمهور کشورمان نسبت به احقاق حقوق قانونی مردم و عدالت محوری رسیدگی به وضعیت معیشتی و ترمیم حقوق کارگران خدماتی و فضای سبز کیش  را در اولویت قرارداده است و بر ارتقای سطح زندگی این قشر زحمت کش تاکید بسیار دارد.

شرفی با اشاره به بازدید دکترلواسانی از مجموعه مسکونی سحر در روزهای نخست حضورشان در جزیره کیش تصریح کرد: بهبود وضعیت زندگی و افزایش دستمزد کارگران خدماتی جزو نخستین دستورات صادر شده توسط سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش پس از تصدی این مسئولیت بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23609
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.