• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

واحد تعمیر و نگهداری ایرباس و بوئینگ در کیش راه‌اندازی می شود

  • کد خبر : 16242
  • 25 مرداد 1398 - 3:08
واحد تعمیر و نگهداری ایرباس و بوئینگ در کیش راه‌اندازی می شود

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر گفت: کیش ایر در حال برنامه‌ریزی است تا در فرودگاه کیش بخش تعمیر و نگهداری ایرباس ۳۲۰ و بوئینگ MD را راه‌اندازی کند.

فرزانه شرفبافی امروز در حاشیه راه‌اندازی اولین پرواز داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت: هواپیمای این پرواز که ایرباس ۳۲۱  است از یک منطقه آزاد به یک منطقه آزاد دیگر پرواز می‌کند و درواقع این خط هوایی بین دو منطقه آزاد فرودگاه امام خمینی (ره) و جزیره کیش برقرار شده است. 

وی ادامه داد: ایرباس ۳۲۱ مذکور حدود یک سال و چند ماه زمین‌گیر بود و توسط متخصصان داخلی اورهال شد و امروز به ناوگان کیش‌ایر برگشته است، ضمن آنکه پیش از این هواپیما اجاره به شرط تملیک بود اما امروز به ناوگان ملکی کیش‌ایر تبدیل شده است و خلبانان و کرو پروازی آن نیز ایرانی هستند. 

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر افزود: یک فروند ایرباس ۳۲۱ دیگر نیز به‌زودی وارد ناوگان کیش‌ایر می‌شود این هواپیما سال گذشته در فرودگاه کیش با یک رأس آهو برخورد کرد و دچار مشکل شد. 

شرفبافی با بیان اینکه کیش ایر در فرودگاه امام پروازهای مختلف خارجی دارد، گفت: تلاش کردیم در راستای اتصال پروازها این مسیر داخلی نیز به جزیره کیش برقرار شود. 

وی میانگین سن هواپیماهای کیش ایر را ۲۴٫۵ سال عنوان کرد و گفت: پرواز فرودگاه امام به جزیره کیش برای جنوب استان تهران و همچنین استان‌های قم و مرکزی مطلوبیت دارد. 

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر با بیان اینکه فعلا هفته‌ای یک پرواز در مسیر فرودگاه  امام به جزیره کیش راه‌اندازی کرده‌ایم، گفت: اصولا این ایرباس ۳۲۱ کیش‌ایر در کیش مستقر خواهد بود. 

وی ادامه داد: کیش ایر امروز ۶ فروند هواپیمای عملیاتی دارد ضمن آنکه ۴ فروند هواپیمای زمین‌گیر هم داریم که در آینده به ناوگان شرکت کیش اضافه می‌شوند. 

شرفبافی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی بخش تعمیر و نگهداری هواپیمای ایرباس ۳۲۰ و بوئینگ MD در کیش خبر داد و گفت: همچنین سمیلاتور ایرباس ۳۲۰ توسط کیش ایر در جزیره راه‌اندازی می‌شود. 

وی درباره افزایش یا کاهش تعداد مسافران جزیره کیش در مقایسه با سال‌های قبل گفت: با وجود آنکه با کاهش ۲۵ درصدی مسافر در برخی پروازها مواجه بوده‌ایم اما تقاضای پروازهای جزیره کیش ثابت مانده است. 

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر افزود: برنامه داریم امسال در راستای راه‌اندازی گردشگری سالم، گردشگران حاشیه خلیج فارس را به جزیره کیش جابه‌جا کنیم. 

وی درباره قیمت بلیت هواپیما در مسیر جزیره کیش با اشاره به حمایت‌های سازمان منطقه آ‌زاد گفت: اگر  امروز در سایت کیش‌ایر مشاهده کنید قیمت یک بلیت رفت و برگشت به کیش حدود ۴۰۰ هزار تومان است و تقریباً۵۰ درصد ارزان‌تر از نرخ واقعی است. 

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر افزود: ما تلاش کردیم چارتر را از ‌سلف‌خری به گروپ‌سرویس‌ فروشی ارتقا دهیم و تعادل ۵۰-۵۰ ایجاد کنیم./thvs

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16242

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.