• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

انجام نخستین پرواز داخلی از فرودگاه امام خمینی(ره) به کیش

  • کد خبر : 16236
  • 25 مرداد 1398 - 2:59
انجام نخستین پرواز داخلی از فرودگاه امام خمینی(ره) به کیش

نخستین پرواز داخلی از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به مقصد جزیره زیبای کیش با هواپیمای مدرن ایرباس A321 شرکت هواپیمایی کیش بیست و چهارم مرداد انجام شد.

به گزارش کیشوند نیوز‌، صبح روز پنجشنبه هواپیمای ایرباس A321  هواپیمایی کیش از فرودگاه امام خمینی(ره) به مقصد جزیره کیش نخستین پرواز خود را با موفقیت انجام داد.

فرزانه شرفبافی مدیر عامل شرکت هواپیمایی کیش گفت: ایرباسA۳۲۱ یکی از جوانترین هواپیماهای کشور است که به خط هوایی کشور بازگشته است.

وی افزود: این هواپیما با گذشت ۱.۵ سال از زمین گیر بودن آن با تلاش ۲ ماهه متخصصان داخلی و چکینگ کامل این هواپیما، با ایمنی بالا به ناوگان حمل و نقل هوایی کشور پیوست.

شرفبافی اظهار داشت: این هواپیما با ۱۷۰ صندلی که متشکل از ۲۸ صندلی بیزنس و ۱۴۲ صندلی اکونومی است قرار است از این به بعد در مسیر هوایی فرودگاه امام خمینی(ره) تهران – جزیره کیش و بالعکس فعالیت داشته باشد، پرواز های خارجی هم برای این هواپیما در نظر گرفته شده، که تاکنون مسیر ترکیه نیز قطعی شده است.

 مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش غلامحسین مظفری در خصوص بهره برداری از ایرباسA۳۲۱ گفت :هواپیما متعلق به شرکت کیش ایر بوده ، با تمام مشکلات در شرایط تحریم به دست متخصصان کشورمان راه اندازی مجدد شده ، امید داریم کمک شایانی به حمل و نقل مسافران هوایی خواهد کرد . 

لازم به ذکر است این هواپیما ظهر روز پنجشنبه فرودگاه جزیره کیش را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ترک کرد.

انتهای پیام/ ملیحه ذاکر رضوی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16236

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.