• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ورود ایرباس زمینگیر کیش‌ایر به خط پروازی در اوج تحریم‌ها

  • کد خبر : 16194
  • 21 مرداد 1398 - 17:10

هواپیمایی کیش از ورود یک فروند ایرباس ۳۲۱ به ناوگان این شرکت خبر داد. این هواپیما پس از بیش از یک سال زمینگیر شدن با انجام اورهال (چک‌های سنگین) توسط متخصصان ایرانی و در اوج تحریم‌ها به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور اضافه شده است.

به گزارش کیشوند نیوز، روابط عمومی هواپیمایی کیش‌ایر اعلام کرد یک فروند هواپیما ایرباس A321 این شرکت پس از یک سال و چند ماه زمینگیری با تلاش متخصصان داخلی در کمتر از سه ماه با انجام چک های سنگین و رنگ آمیزی جدید با بازگشت به خط آماده پرواز شده است.

هواپیمای ایرباس A321 کیش ایر یکی از جوان ترین هواپیماهای کشور  به شمار می‌رود. با توجه به جذب و حضور گردشگران خارجی و رفاه کیشوندان گرامی پروازهای این هواپیما در مسیرهای داخلی و خارجی منتهی به جزیره کیش برنامه ریزی شده است. 

روابط عمومی کیش ایر همچنین تاکید کرده است:‌‌« ضمن ارج نهادن به توجه و نگرانی دلسوزانه و بی غرض برخی ها در خصوص بازگشت این هواپیما به اطلاع می‌رسد پروازهای این پرنده در مسیرهای کشور ترکیه در طول بامداد و در زمان غیر عملیاتی فرودگاه کیش ، برنامه ریزی شده که قطعا به دنبال سیاست منافع مالی و اقتصادی شرکت و بین المللی کردن کیش ایراست.»

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16194
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.