• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کارگاه شیوه‌های ارتباط اجتماعی کودک برگزار می‌شود

  • کد خبر : 16117
  • 02 مرداد 1398 - 6:30
کارگاه شیوه‌های ارتباط اجتماعی کودک برگزار می‌شود

سازمان بین المللی رشد و خلاقیت کودکان با مشارکت هتل مارینا پارک کارگاه شیوه‌های ارتباط اجتماعی کودک را در جزیره کیش برگزار می کند.

به گزارش کیشوند نیوز، به‌تازگی سازمان بین المللی رشد و خلاقیت کودکان با مشارکت هتل مارینا پارک فعالیت‌های خود را در کیش از سرگرفته است و ورکشاپ‌ها و ایونت‌های با سطح و کیفیت بسیار بالا برگزار می‌کند.

بدین ترتیب برای اولین بار ورکشاپ مهارت‌های اجتماعی کودکان در روز جمعه ۴ مرداد ماه برای والدین در جزیره کیش برگزار می‌شود.

مدرس و تسهیل گر این ورکشاپ پویا قائم مقامی یکی از اساتید برجسته در زمینه جامعه شناسی و تحلیل رفتارهای اجتماعی کودک و طراح و نظریه پرداز شبکه اجتماعی کودکان است که افراد می‌توانند علاوه بر شرکت و ثبت نام در کارگاه، به صورت اختصاصی از مشاوره استاد طرح در رابطه با مسائل فرزندان کمک بگیرند.

ظرفیت این کارگاه محدود است و هرکارگاه تا ۱۵ نفر گنجایش دارد.

این کارگاه در روز جمعه در دو نوبت صبح و بعدازظهر به مدت دو ساعت برای رده بندی های سنی ۳ تا ۶ سال و ۷ تا ۹ سال برگزار می‌شود.

هزینه ورودی این ورکشاپ ۱۸۰ هزار تومان میباشد و متقاضیان شرکت در ورکشاپ می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۶۵۵۴۸۹۰۶ تماس حاصل نمایند و سوالات خود را از طریق واتساپ و تلگرام مطرح کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16117
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.