• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

مراسم تجلیل از خانواده بزرگ حمل و نقل عمومی جزیره کیش برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 16100
  • 02 مرداد 1398 - 3:59

محسن قریب: راننده می‌تواند در نقش یک راهنمای حرفه‌ای تمام جاذبه‌های شهر را به مسافر معرفی کرده و گردشگر را به آن شهر علاقه‌مند کند.

به گزارش کیشوند نیوز عصر روز دوشنبه مراسم تجلیل از خانواده بزرگ حمل و نقل عمومی جزیره کیش با عنوان “مردان سفید پوش زحمتکش” با حضور ترکاشوند مدیریت حمل و نقل، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل ستاد جشنواره ها و مناسبت ها و جمعی از مسئولان برگزار گردید.

محسن قریب در این مراسم حمل و نقل عمومی را یکی از مسائل مهم در گردشگری دانست و افزود: حمل و نقل از همه ابعاد دارای اهمیت است چرا که گردشگر از لحظه ورود و تا پایان سفر با حمل و نقل عمومی آن شهر برخورد دارد و  برخورد اول در جذب مسافر بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه جذب توریست بیشتر برابر با اشتغال زایی و درآمد بیشتر خواهد بود، افزود: راننده می‌تواند در نقش یک راهنمای حرفه‌ای تمام جاذبه‌های شهر را به مسافر معرفی کرده و گردشگر را به آن شهر علاقه‌مند کند.

مدیرعامل موسسه جشنواره‌های کیش بیان کرد: شرایط سخت اقتصادی که در کشور وجود دارد باعث کاهش گردشگر شده، بهتر است از داشته‌های خود بهترین استفاده را در جذب گردشگر ببریم و مسافر را بعد از پایان سفر به یک تبلیغ کننده برای کیش تبدیل کنیم تا میزان مسافر به جزیره بیشتر گردد.

قریب در پایان آراستگی ظاهر، مردم داری، راهنمایی درست را از عوامل مهم جذب گردشگر دانست و گفت: برای جذب گردشگر باید تلاش بیشتر کنیم، زیرا هر مسافر ناراضی ۷ مسافر دیگر را هم از سفر می‌راند.

در پایان این مراسم به تعدادی از رانندگان نمونه هدایای ارزنده و لوح تقدیر اهدا شد.
























انتهای پیام*/ ملیحه ذاکر رضوی

عکاس: حسین تهوری

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16100
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.