• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

ملت ایران با غارت یک نفتکش کوتاه نمی‌آید

  • کد خبر : 16012
  • 21 تیر 1398 - 18:51
ملت ایران با غارت یک نفتکش کوتاه نمی‌آید

امام جمعه موقت کیش با اشاره به ماجرای توقیف نفت‌کش کشورمان توسط انگلیسی‌ها عنوان کرد: آنها باید بدانند که مردم ایران با غارت یک نفت‌کش کوتاه نمی‌آید.

به گزارش کیشوند نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین شاهچراغی خطیب موقت نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز حادثه مسجد گوهرشاد گفت: در این حادثه بیش از ۱۷۰۰ نفر توسط رضاخان مزدور به شهادت رسیدند که حتی برخی زنده بودند که در زیر خاک دفن شدند.

وی با عنوان اینکه بعد از این واقعه بسیاری از زنان برای حفظ حجاب خود خانه‌نشین شدند افزود: قبل از رضاخان شبه‌روشنفکران غرب‌زده‌ زمینه را برای این حادثه به‌وجود آورده بودند، افرادی که تفکرات غرب‌زده آنها تا به امروز نیز در حال آسیب رساندن است.

شاهچراغی اظهار داشت: نباید بگذاریم حجاب که میراث ارزشمند فرهنگی و تمدن ماست از بین برود، اگر مسئله حجاب سست شود نه ما و نه آیندگان ما نمی‌توانیم دوامی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه با قوه قهریه نمی‌توان جلوی بی‌حجابی را گرفت، ادامه داد: بجز در مواردی که توسط دشمن سازماندهی شده باشد نمی‌توان با این مسئله برخورد قهریه داشت و صرفاً نیروی انتظامی را مسئول برخورد بدانیم، باید با برنامه‌ریزی و کارهای فرهنگی اقدام کرد و در این راه استفاده از روش‌های نوین فرهنگی لازم است.

خطیب موقت نماز جمعه کیش در ادامه به سالروز تأسیس شورای نگهبان اشاره کرد و چند مورد را در رابطه با این نهاد عنوان کرد و افزود: افرادی که در شورای نگهبان فعالیت دارند اهل مسامحه و سستی نیستند، چون آنها زندگی علمی داشتند و در شخصیت آنها چنین چیزی نیست و همواره در تلاش هستند.

وی گفت: امروزه مباحث مطرح شده در جلسات شورای نگهبان قابل دسترس است که این برای حوزه‌های علمیه بسیار مفید است و با مباحث روز آشنا می‌شوند.

شاهچراغی با اشاره به ماجرای توقیف نفتکش کشورمان توسط انگلیسی‌ها تصریح کرد: کسانی که با جمهوری اسلامی قرارداد برجام و اینستکس امضا کردند کارشان به جایی رسیده که دست به دزدی و راهزنی می‌کنند، البته از این افراد دور از انتظار نیست و آنها سابقه غارت ملت‌ها را دارند.

وی ادامه داد: برجام و اینستکس خوبی‌هایی هم برای کشور داشت، تجربه خوبی شد که ببینیم با چه انسان‌های از حیوان پست‌تری رو‌به‌رو هستیم، اینها ذات‌شان این‌گونه است، برخی این را می‌دانستند و اما برخی اطلاع کمی داشتند.

خطیب موقت نماز جمعه کیش گفت: دولت‌های استکباری باید بدانند که مردم ایران با غارت یک نفت‌کش کوتاه نمی‌آید و نمی‌توانند این مردم را تسلیم کنند، مردم اگر بخواستند تسلیم شوند چهل سال قبل کوتاه می‌آمدند نه در این زمانی که ایران دست برتر را در خاورمیانه دارد.

وی در پایان روز بهزیستی و تأمین اجتماعی را به کارکنان این دو ارگان تبریک گفت و از دست‌اندرکاران، بازاریان و عموم مردم جزیره کیش به‌مناسبت شروع بیست‌و دومین جشنواره تابستانی کیش و تلاش آنها تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16012
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.