• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

همکاری دوجانبه ورزش کیش با ناجا

  • کد خبر : 15979
  • 19 تیر 1398 - 11:08
همکاری دوجانبه ورزش کیش با ناجا

صبح امروز دکتر امیری خراسانی در محل موسسه ورزش و تفریحات سالم با سرهنگ نظری منظم مدیر کل تربیت بدنی ناجا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم، در این دیدار دکتر امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش ضمن تشکر از زحمات نیروی انتظامی در حفظ آسایش و امنیت منطقه از تلاش های مستمری که در امر اشاعه ورزش و جذب قهرمانان ورزشی به عنوان سرباز بعمل می آورند تقدیر نمود و اظهار داشت جایگاه ویژه ای می بایست برای ورزش ناجا قائل شد.

سرهنگ نظری منظم در خصوص ورزش ناجا گفت: ورزش نیروی انتظامی در سه بخش بانوان، همگانی و قهرمانی دنبال می گردد. که در بخش همگانی تعاملات خوبی با فدراسیون ورزش های همگانی برقرار شده و در بخش قهرمانی نیز با توجه به سرباز قهرمانان متعدد سعی نموده ایم که به تیم های ملی و باشگاهی کمک نماییم و از وجود این قهرمانان در باشگاه فرهنگی ورزشی پاس بهره می جوییم. وی در ادامه از برگزاری مسابقات بین المللی مهارت های پلیس که شامل سه آیتم انومبیلرانی، موتورسواری و موانع می باشد خبر داد که به میزبانی ایران و جزیره کیش در بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد و خواستار کمک و همراهی موسسه ورزش و تفریحات سالم در این خصوص شد.

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم در انتها پیشنهاد راه اندازی کمپ دائم ورزشی توسط نیروی انتظامی در جزیره کیش را مطرح کرد و بیان داشت با توجه به احیای فوتبال پاس و نزدیک شدن به زمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چنانچه این امر صورت پذیرد، ضمن استفاده تیم های ناجا از این کمپ این موسسه نیز می تواند میزبان اردوی کشورهای شرکت کننده در رقابت های جهانی ۲۰۲۲ باشد که این پیشنهاد مورد استقبال سرهنگ نظری منظم واقع شد و مقرر گردید در این خصوص پیگیری لازم بعمل آید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15979
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.