• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

افزودن ۲ فروند هواپیما به ناوگان هوایی کیش ایر

  • کد خبر : 15876
  • 01 تیر 1398 - 8:59
افزودن ۲ فروند هواپیما به ناوگان هوایی کیش ایر

فرزانه شرفبافی از افرودن ۲ فروند هواپیما به ناوگان هوایی کیش ایر خبر داد که قرار است در سفرهای تابستانی مورد بهره برداری قرار گیرند .

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم فرزانه شرفبافی اظهار کرد: وظیفه ذاتی کیش‌ایر این است که توسعه گردشگری را در حزیه کیش داشته باشد. هواپیمایی کیش ایر هم‌اکنون ۵ فروند هواپیمای فعال دارد،‌علاوه بر این‌ تعدادی هواپیما در دست تعمیر و تعداد دیگری هواپیما زمینگیر دارد. به دنبال آن هستیم روش‌هایی را برای تامین ناوگان جدید، نوسازی یا در واقع بازسازی هواپیماها اجرایی کند.

وی به این‌که برنامه توسعه‌ای ۳ ساله برای منطقه آزاد کیش تدوین و مصوب شده است،‌ یادآور شد:‌ بر این اساس هم سویی اهداف تدوین شده در این برنامه با برنامه‌ ۳ ساله کیش‌ایر مطابق اسناد بالادستی از جمله سند توسعه‌ای کیش شکل بگیرد.

سرپرست هواپیمایی کیش‌ایر بیان کرد: یکی از کارهای ما، حمایت از تمام منابع انسانی در کیش‌ایر است؛ ایجاد همدلی و اتحاد و یکپارچگی است که در دستور کار قرار دارد.

شرفبافی با تاکید بر این‌که بازنگری در فرآیندهای مالی و اداری کیش‌ایر بسیار ضروری است که در دستور کار قرار دارد، افزود: به زودی دو فروند هواپیما با تکیه بر توان متخصصان داخلی به ناوگان کیش‌ایر افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: این هواپیما متعلق به کیش‌ایر بوده و در دو آشیانه داخل کشور مراحل چک را سپری می‌کنند و برای پروازهای تابستانی و پیک سفرها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15876
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. نام‌خانوادگی ایشان، شرفبافی است، نه شرقبافی!!! به جملۀ کنار عکس ایشان دقت کنید و اصلاح فرمایید.