• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آزادی ۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد کیش

  • کد خبر : 15784
  • 19 خرداد 1398 - 5:19
آزادی ۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد کیش

رئیس دادگستری کیش گفت: با برگزاری جشن گلریزان در جزیره کیش ۷ نفر از زندانیان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، محمد شنبه زاده گفت: با واژه زیبایی به نام گلریزان مواجه هستیم و تقاضا دارم زیبایی آن را با انفاق خود دوچندان سازید و بانی حفظ و اعتلای عزت نفس افرادی باشید که اکثراً آبرومند هستند.

احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان افزود: این ستاد در سال ۱۳۸۱ تشکیل شد و به لطف و همراهی مردم تا این تاریخ ۲۸۶۶ نفر زندانی جرایم غیرعمد و مالی را با ۲۱۷ میلیارد تومان بدهی از زندان‌های استان آزاد نموده است.

وی گفت: سال گذشته ۲۳۶ نفر زندانی با جمع آوری ۶۱ میلیارد تومان با صلح و سازش و بخشش شکات از زندان‌های استان آزاد شدند و امسال نیز ۱۰۰ نفر زندانی با ۲۴ میلیارد تومان بدهی چشم انتظار نوعدوستی و گلریزان مردم پر مهر استان و به خصوص جزیره کیش هستند.

مرادی نژاد خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ تعداد ۱۰ نفر زندانی از جزیره کیش با ۲۷ میلیارد ریال در زندان‌های استان به سر می‌بردند که با کمک‌های مردمی و تخفیفات گرفته شده از شاکیان آزادی آن‌ها محقق شد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

وی گفت: گلریزان یک عمل اجتماعی است و با کمک‌های مردم، مسئولین، سرمایه گذاران و فعالین اقصادی جزیره کیش شرایط آزادی ۷ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این جزیره فراهم شد.

مراسم گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد جزیره کیش با حضور محمد شنبه زاده رئیس دادگستری کیش، احمد مرادی نژاد رئیس ستاد دیه و علی استادی مدیر کل زندان‌های استان هرمزگان، حسن عباسی دادستان کیش حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه کیش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش و جمعی از مدیران اجرایی، مسئولین انتظامی و فعالان اقتصادی و تجار و بازرگانان این جزیره برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15784
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.