• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

برگزاری نمایشگاه هوایی کیش با حضور ۱۰۰ شرکت داخلی وخارجی

  • کد خبر : 1569
  • 24 آبان 1395 - 19:03

شرکت های مهم و بزرگی در این نمایشگاه حضور دارند و سازمان صنایع هوایی نیز از طرح های جدید خود رونمایی می کند

دبیر اجرایی نمایشگاه هوایی کیش با بیان اینکه ۳۰ شرکت خارجی و ۷۰ شرکت داخلی از سازمان ها و موسسات حوزه هوانوردی، مراکز تحقیقاتی و موسسه های پژوهشی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در این رویداد حضور دارند افزود : این شرکت ها از کشورهای انگلیس ، آلمان، ایتالیا، لتونی ، چک ، سنگاپور، روسیه، ژاپن، مالزی، ترکیه ، آمریکا و اوکراین هستند .

بیژن بنکدار روز دوشنبه گفت: هدف از برپایی نمایشگاه Iran Air show 2016 را ، ایجاد تعامل بین شرکت های داخلی وخارجی عنوان کرد و افزود: معرفی توانمندی های داخلی در تولید قطعات ، توانمندی شرکت های دانش بنیان و همکاری با شرکت های خارجی در این حوزه از اهداف برپایی این نمایشگاه است .
وی انتقال دانش فنی و همکاری مربوط به سرمایه گذاری در صنعت هوایی ، همکاری با بانک های داخلی وخارجی ، تامین فاینانس خرید هواپیما و طرحهای مربوط به توسعه ناوگان هوایی کشور و همچنین ارائه آخرین دستاوردهای این صنعت را از دیگر اهداف این رویداد مهم عنوان کرد .
بنکدار با بیان اینکه ۳۰ شرکت خارجی و ۷۰ شرکت داخلی از سازمان ها و موسسات حوزه هوانوردی، مراکز تحقیقاتی و موسسه های پژوهشی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در این رویداد حضور دارند افزود : این شرکت ها از کشورهای انگلیس ، آلمان، ایتالیا، لتونی ، چک ، سنگاپور، روسیه، ژاپن، مالزی، ترکیه ، آمریکا و اوکراین هستند .
دبیر اجرایی نمایشگاه گفت : برگزاری روز همکاری های ‘ایران و روسیه’ در ۲۷ آبان ماه با حضور طرفهای ایرانی و روسی، رونمایی از طرح ها ، نشست های دو جانبه با حضور هیات های ایرانی و خارجی و سرمایه گذاری در این حوزه و کارگاه آموزشی از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
بنکدار اظهار کرد :شرکت های مهم و بزرگی در این نمایشگاه حضور دارند و سازمان صنایع هوایی نیز از طرح های جدید خود رونمایی می کند.
وی از اجرای عملیات آکروباتیک توسط دو تیم نمایشی خارجی خبر داد و افزود : امسال برای نخستین بار و پس از پیروزی انقلاب دو تیم برای نمایش هوایی در این نمایشگاه حضور دارند ، تیم ‘شوالیه ‘ از کشور روسیه با ۵ فروند هواپیمای سوخو ۲۷ و دیگر تیم آکروباتیک ‘ زنبورهای بالتیک’ از کشور لتونی با شش فروند هواپیما L39 پروازهای نمایشی خود را در معرض دید قرار می دهند.
بنکدار گفت: اجرای نمایش هوایی توسط هواپیماهای سبک و فوق سبک و نمایش هوایی توسط هواپیماهایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی از دیگر برنامه های هشتمین نمایشگاه هوایی است .
دبیر اجرایی نمایشگاه هوایی ایران اظهار کرد : یکی از روزهای برگزاری نمایشگاه ‘ روز فضایی’ نامگذاری شده و این روز رئیس مرکز ملی فضایی سخنرانی خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت بندر و فرودگاه کیش نیز روز دوشنبه از ورود سه فروند جنگنده میگ ۲۹ نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران به جزیره کیش خبر داد و و افزود : قرار است اکیپ های پرنده نمایش هوایی نیز وارد جزیره کیش شوند تا در طول برگزاری نمایشگاه صنایع هوایی در آسمان کیش به پرواز درآیند.
هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران ۲۶ تا ۲۹ ابان ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری ،دست اندرکاران صنعت هوانوردی کشور و شرکت های فعال داخلی و خارجی در این حوزه در جزیره کیش برپا می شود.
نمایش هوایی هواپیماها، بالگردها و تیم های نمایشی از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ دقیقه در فضای باز فرودگاه کیش برگزار می شود.
نمایشگاه هوایی ایران از ۱۵ سال پیش با عنوان ‘ ایران ایر شو’ در کیش آغاز به کار کرده است .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1569
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.