• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برقراری مسیرهای پروازی از مقاصد اروپایی به کیش با هواپیماهای پهن‌پیکر

  • کد خبر : 15587
  • 01 خرداد 1398 - 2:14
برقراری مسیرهای پروازی از مقاصد اروپایی به کیش با هواپیماهای پهن‌پیکر

سرپرست شرکت هواپیمایی کیش گفت: با تأمین هواپیماهای پهن‌پیکر و با بردبلند تلاش می‌کنیم تا با برقراری مسیر‌های جدید پروازی از مقاصد اروپایی به جزیره کیش، جایگاه کیش به عنوان مقصدی مطلوب برای جذب گردشگران داخلی و خارجی ارتقاء یابد.

به گزارش پایگاه خبری کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش، مراسم معارفه فرزانه شرفبافی به عنوان سرپرست شرکت هواپیمایی کیش روز گذشته برگزار شد.

در این مراسم ‌مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر تدوین برنامه‌های عملیاتی و تعامل بخش‌های مختلف سازمان در جهت ارتقاء کمی و کیفی خدمات تأکید کرد.

‌مظفری با اشاره به تدوین برنامه‌های راهبردی سه ساله در بخش های مختلف سازمان و شرکت های تابعه گفت: در بخش های مختلف به ویژه در زمینه تامین منابع، برنامه های راهبردی خوبی تدوین شده است.

وی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی سازمان در سال ۹۸ اظهار داشت: از همه بخش‌ها انتظار می‌رود تا با تعامل پویا و هماهنگی درجهت اجرایی شدن موفق این برنامه ها و ارتقاء کمی و کیفی خدمات در سازمان منطقه آزاد کیش گام بردارند.

در ادامه این مراسم‌، سرپرست کیش‌ایر، توسعه ناوگان هوایی، افزایش مسیرهای پروازی و تقویت کارایی منابع انسانی را از مهم ترین اولویت‌های کاری این شرکت هواپیمایی بر شمرد.

فرزانه شرفبافی ادامه داد: منطقه آزاد کیش از ظرفیت های ارزشمندی در زمینه توسعه صنعت گردشگری برخوردار است و شرکت هواپیمایی کیش می‌کوشد تا با استفاده بهینه از امکانات موجود در جهت افزایش جذب گردشگر عملکرد موثر و رو به رشدی داشته باشد.

وی با اشاره به تأکید رئیس سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر ضرورت برنامه ریزی‌های جامع کوتاه مدت و بلند مدت اظهار داشت: تدوین برنامه‌های راهبردی برای ۳ سال آینده، همسویی و هم افزایی را قوت بخشیده و ما را یاری می‌کند تا از امکانات خوبی که شرکت هواپیمایی کیش در مقایسه با سایر خطوط هوایی کشور در سطح ملی و بین المللی دارد به نحو مطلوب استفاده کرده و شاهد افزایش دو برابری شمار مسافران این شرکت هواپیمایی باشیم.

سرپرست شرکت هواپیمایی کیش بر لزوم همسو بودن برنامه‌های شرکت با اهداف و برنامه های کلان سازمان منطقه آزاد کیش در جهت توسعه گردشگری و رونق همه جانبه جزیره کیش تأکید کرد.

شرفبافی اظهار داشت: در حوزه بین الملل با تأمین هواپیماهای پهن پیکر و با برد بلند تلاش می‌کنیم تا با برقراری مسیر‌های جدید پروازی از مقاصد اروپایی به جزیره کیش، جایگاه این منطقه آزاد به عنوان مقصدی مطلوب برای جذب گردشگران داخلی و خارجی ارتقاء یابد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15587
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.