• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

راه اندازی سامانه غیرحضوری پرداخت کمک های مردمی در کیش

  • کد خبر : 1557
  • 24 آبان 1395 - 10:11
راه اندازی سامانه غیرحضوری پرداخت کمک های مردمی در کیش

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش از راه اندازی سامانه غیر حضوری پرداخت کمک های مردمی از طریق تلفن همراه در این جزیره خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از ایرنا، امیر مسعود سالکی روز شنبه با بیان اینکه پیش از راه اندازی این حساب کمک های مردمی به کمیته امداد واقع در بندرلنگه واریز می شد افزود: این کمک ها پس از جمع آوری به جساب کمیته امداد کیش منتقل می شد که با راه اندازی این سامانه از این پس تمامی وجه واریز شده مستقیم به حساب کمیته در کیش منتقل می شود .

وی تاکید کرد : در این سامانه امکان پرداخت هزینه هایی همچون صدقه،کمک های نقدی ،غیرنقدی و طرح های ویژه قرار دارد.
رئیس کمیته امداد کیش تصریح کرد: کمک های نقدی همچون اکرام ،ایتام ، بدسرپرستان ، جهیزیه، درمانی، مسکن ، آموزش و اشتغال است و کمک های غیرنقدی نیز با ثبت کد ملی و شماره تلفن فرد که در سامانه انجام می گیرد پس از تماس و هماهنگی ، این افراد نیز می توانند در زمینه های چون تهیه کالاهای مورد نیاز ،هزینه های درمانی ، فرهنگی و غیره کمک کنند.
وی به طرح های ویژه از جمله جشن عاطفه ها ،نیکوکاری ،زکات ،ذوق زیارت، همسفره اشاره کرد و گفت: هموطنانی که تمایل دارند در هر یک از این طرح ها مشارکت داشته باشند می توانند از طریق این سامانه اقدام کنند.
سالکی افزود: شهروندان می توانند کمک های خود را از طریق تلفن همراه (تمامی اپراتورها) با شماره گیری #۷۷۷*۸۸۷۷* به حساب کمیته امداد ارسال کنند و تمامی کارت های شتاب قابلیت انتقال وجه به این سامانه را دارند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)کیش با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۱۵ خانوار از تحت حمایت کمیته خارج شده اند به ایرنا گفت: هم اکنون ۷۳ خانوار تحت پوشش این کمیته قرار دارند.
وی با قدردانی از کمک های مردم اظهار کرد : صدقه و کمک های مردمی بخشی ازنیازهای محرومان در زمینه ها درمان، مسکن، اشتغال، امور فرهنگی و جهیزیه که توان تهیه آن را ندارند تامین می کند و کمیته امداد با جمع آوری این کمک ها نیاز این خانواده ها را برطرف می سازد .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1557
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.