• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

ابراز خرسندی دکتر مظفری از پویایی فضای کار و فعالیت در کیش

  • کد خبر : 15525
  • 26 اردیبهشت 1398 - 15:22
ابراز خرسندی دکتر مظفری از پویایی فضای کار و فعالیت در کیش

دکترمظفری بر تلاش برای رفع محدودیت واردات کالای همراه مسافر در منطقه آزاد کیش تاکید کرد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر غلامحسین مظفری در مراسم معارفه و تکریم معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه شرایط کارو فعالیت در سازمان منطقه آزاد کیش از متوسط کشوری نیز بالاتر است گفت: به لطف خداوند و تلاش معاونان و مجموعه همکاران سازمان منطقه آزاد کیش، تعامل ارزنده و پویایی با بخش خصوصی و سرمایه گذاران ایجاد شده که نتیجه آن توسعه همه جانبه و رونق اقتصادی کیش است.

وی افزود: در شش ماه گذشته طرح های نیمه تمام متعددی فعالیت خود را از سر گرفته اند که این مبین  پویایی در فضای فعالیت های اقتصادی و عمرانی کیش است.

دکترمظفری همچنین از پیگیری های مستمر در جهت رفع محدودیت واردات کالای همراه مسافر در منطقه آزاد کیش در جهت رفاه بیشتر هموطنان و گردشگران خبر داد و اظهار داشت: در سال گذشته و در پی تشدید تحریم ها محدودیت هایی در خصوص واردات کالاهای همراه مسافر به مناطق آزاد کشور ایجاد شده بود که با پیگیری های مستمر در مراجع ذیربط در جهت رفع این محدودیت ها تلاش می کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه واردات کالای همراه مسافر از جمله مزیت ها و جاذبه های مناطق آزاد است به طور قطع رفع این محدودیت ها موجب رونق کسب و کار خواهد شد.  

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت تکمیل طرح های نیمه تمام در این منطقه اظهار داشت: با توجه به اهمیت بهره برداری هر چه سریع تراز پایانه مسافری فرودگاه بین المللی کیش تلاش می کنیم تا دو هفته آینده فعالیت اجرایی این پایانه دوباره از سر گرفته شود.

وی افزود: اجرایی شدن طرح لایروبی بندرگاه تجاری کیش با هدف ایجاد رونق فعالیت تجار و بازرگانان و استفاده بهینه از ظرفیت بازارها و مراکز تجاری کیش ازدیگر مواردی است که با جدیت پیگیری می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تقدیر از مدیریت مسئولانه دکتر محمدرضا سعیدی و نظم وانضباطی که در دوران فعالیت وی در معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان ایجاد شده بود ابراز امیدواری کرد روحیه تعامل و اراده جمعی همکاران سازمان در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به هموطنان، افزایش جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در منطقه آزاد کیش را به همراه داشته باشد.

دکتر مظفری همچنین با ابراز خرسندی از نگاه هوشمندانه دکتر ناصر آخوندی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری در جهت تسهیل روند جذب سرمایه گذاری و ارتباط موثر و پویا با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی جزیره کیش ابراز امیدواری کرد همه با هم تلاش کنند تا سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان یک سازمان پیشرو وفعال در توسعه اقتصادی کشور سهم شایسته ای ایفا کند. 

دکتر محمدرضا سعیدی معاون سابق اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست با تشکر ازهمدلی و همراهی همکاران در معاونت اقتصادی سازمان، نیروی انسانی متخصص، کارآمد و پاکدست را مهم ترین سرمایه اجتماعی و عامل موفقیت سازمان ها برشمرد و تصریح کرد: در معاونت اقتصادی و با تکیه بر تلاش همکاران مجرب خود توانستیم فرآیند سازی فعالیت ها را محقق کنیم تا با ایجاد یک سیستم منظم، روند جذب سرمایه گذاری و رونق اقتصادی کیش میسر شود.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل طرح های نیمه تمام در کیش ابراز امیدواری کرد زیرساخت های تجاری جزیره کیش در بخش های بندری و فرودگاهی توسعه یافته و شایسته نام و جایگاه این منطقه آزاد تجاری و صنعتی کشور باشد.  

وی سرمایه گذاران را عامل اصلی رونق جزیره کیش بر شمرد و با تاکید بر اینکه ارتباط خوب با فعالان اقتصادی و تسهیل شرایط حضور سرمایه گذاران از اولویت های سازمان است گفت: برای موفقیت در عرصه رقابت های اقتصادی و تجاری ملی و بین المللی، باید به نوآوری،خلاقیت و آموزش مستمر منابع انسانی در همه بخش های دولتی و خصوصی توجه جدی داشت.

دکتر ناصرآخوندی نیز در این نشست با ابراز خرسندی از نظم و انضباط حاکم بر روند فعالیت های معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش، شفاف سازی، رضایتمندی ارباب رجوع و تسریع روند پاسخگویی به مراجعان را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: در شرایط کنونی اقتصادی کشور همه ما سربازان نظام هستیم و باید بکوشیم تا هر فعالیتی را در سریعترین زمان ممکن به نتیجه رسانده و کارها رابه تعویق نیندازیم.

وی بر ضرورت تقویت ارتباطات بین المللی در جهت توسعه همه جانبه کیش تاکید کرد و گفت: در راستای معرفی شایسته فرصت های سرمایه گذاری کیش، تلاش می کنیم تا نمایشگاه امسال کیش اینوکس، نمایشگاهی پر بار باشد و سرمایه گذاران داخلی و خارجی با ظرفیت های مهم جزیره کیش در بخش های مختلف بخوبی آشنا شوند.

وی تکمیل طرح های نیمه تمام، ساخت پایانه مسافری فرودگاه بین المللی کیش و اجرای کامل طرح لایروبی بندرگاه تجاری را از دیگر اولویت های کاری سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد و تصریح کرد: با لایروبی بندرگاه تجاری می توان از ظرفیت های ارزشمند تجارت و بازرگانی کیش در جهت رونق اقتصادی کشور به نحو مطلوب استفاده و به هموطنان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی خدمات گسترده تری ارائه کرد.

در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر از زحمات دکترمحمد رضا سعیدی در مدت فعالیت در معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش قدر دانی شد.   

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15525

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.