• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پایان مهد‌داری سازمان منطقه آزاد کیش/ امور زنان به موزه تبدیل می‌شود

  • کد خبر : 15520
  • 25 اردیبهشت 1398 - 15:39
پایان مهد‌داری سازمان منطقه آزاد کیش/ امور زنان به موزه تبدیل می‌شود

محمد پازوکی از تعطیلی زود هنگام مهد باغچه و تغییر نحوه فعالیت مهد رنگین کمان خبر داد و گفت: سازمان منطقه آزاد کیش قصد دارد ساختمان امور زنان را به معاونت گردشگری بدهد و آنرا به موزه تبدیل کند.

به گزارش کیشوند نیوز، طی روزهای گذشته برخی خانواده‌ها در مکاتبه با پایگاه خبری کیشوند نیوز از تعطیلی دو مهدکودک جزیره کیش که زیر نظر سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد، ابراز نگرانی کرده بودند و درخواست پیگیری موضوع را داشتند.

در این راستا محمد پازوکی مدیر امور اجتماعی، بهداشت و درمان معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگو با خبرنگار کیشوندنیوز از تعطیلی زود هنگام مهد باغچه و تغییر نحوه فعالیت مهد رنگین کمان خبر داد و گفت: این دو مهدکودک در ساختمان‌های سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارند،  مهد باغچه در ساختمان امور زنان و رنگین کمان در مهستان هستند.

وی افزود: تمامی هزینه‌های این دو مهد از جمله تعمیرات، تأسیسات، پول آب برق و… برعهده سازمان منطقه آزاد کیش بود، به‌جز پزداخت حقوق مربیان که از طریق خود مهدکودک پرداخت می‌شد.

پازوکی با اشاره به اینکه هدف از تعطیلی این دو مرکز نداشتن سود نبوده است، در رابطه با علت تعطیلی مهدها گفت: مشکلاتی از جمله بیمه نبودن مربیان برای این مجموعه‌ها وجود داشت، هزینه‌های این مهدکودک‌ها را سازمان پرداخت می‌کرد و با این کار رقیبی برای بخش خصوصی بودیم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر سازمان منطقه آزاد کیش قصد دارد ساختمان امور زنان را به معاونت گردشگری بدهد و آنرا به موزه تبدیل کند، اگر این کار انجام بگیرد، مهدکودک باغچه که در امور زنان است تعطیل می‌شود.

مدیرامور اجتماعی سازمان اظهار داشت: با توجه به درخواستی که خانواده‌ها داشتند مقرر شد مهد باغچه تا آخر خرداد کماکان به فعالیت خود ادامه دهد.

وی در رابطه با مهدکودک مهستان هم گفت: با توجه به اینکه این مهد در یک منطقه با بافت مسکونی قرار دارد، می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد، و مقرر شد که خود مربیان و هیئت مدیره‌ای که دارد اگر تمایل به گرداندن مهدکودک دارند بیایند و با تجهیزاتی که ما به آنها می‌دهیم و با قیمت پایین آنجا را اجاره کنند و به فعالیت بپردازند، اگر نه هم که از افراد دیگری که تمایل به اداره مهد دارند استفاده می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15520
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.