• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

مراسم تجلیل از معلمان نمونه جزیره کیش برگزار شد/ مظفری: آموزش و پرورش کیش باید مستقل و مستقیما زیر نظر وزارت آموزش و پرورش کشور باشد +تصاویر

  • کد خبر : 15467
  • 18 اردیبهشت 1398 - 18:36
مراسم تجلیل از معلمان نمونه جزیره کیش برگزار شد/ مظفری: آموزش و پرورش کیش باید مستقل و مستقیما زیر نظر وزارت آموزش و پرورش کشور باشد +تصاویر

در مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از معلمان نمونه جزیره کیش تقدیرشد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، در مراسمی که سه شنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر بیت اللهی معاون اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، دکتر شریفی نماینده غرب استان هرمزگان، امام جمعه و همچنین امام جماعت اهل سنت جزیره کیش و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای این منطقه در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد از معلمان نمونه و بازنشسته آموزش و پرودش کیش با اهدای لوح سپاس قدر دانی شد.

در این مراسم دکتر غلامحسین مظفری ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم گفت : اگرچه سازمان منطقه آزاد کیش بدون کمک مالی دولت مدارس جزیره کیش را ساخته است و برای ارتقاء و توسعه فضاهای آموزشی آمادگی و توان لازم را دارد اما از مشارکت خیرین علاقمند به همکاری در جهت ارتقاء سطح آموزشی کیش استقبال می کند .

وی ارتقاء مدارس جزیره کیش و رسیدن به استاندارهای  مدارس بین المللی وزارت آموزش و پرورش با هزینه پیش بینی شده۱۵ میلیارد تومان را از جمله برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ضرورت ارتقاء کیفی آموزش و پرورش در جزیره کیش بر  لزوم برنامه ریزی استراتژیک برای  استفاده هنرمندانه از ظرفیت ملی در شرایط کنونی کشور تاکید کرد .

وی با اشاره به اینکه سازمان منطقه آزاد کیش متولی آموزش و پرورش منطقه نیست تصریح کرد: آموزش و پررش کیش باید مستقل و مستقیما زیر نظر وزارت آموزش و پرورش کشور باشد و سازمان منطقه آزاد کیش باید در جهت توسعه و ارتقاء مراکز آموزشی کمک کند.

دکتر مظفری افزود: چنانچه حجم هزینه کرد سازمان منطقه آزاد کیش در آموزش و پرورش در سال های گذشته صرف ارتقاء کیفیت آموزش شده بود امروزه نه تنها کیش با مناطق محروم استان هرمزگان مقایسه نمی شد بلکه هم تراز با یکی از بهترین مدارس تهران ارزیابی می شد.



















عکاس : جعفر همافر

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15467

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.