• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

رضایت‌مندی ۸۴ درصدی گردشگران و کیشوندان از زیبایی و تمیزی محیط شهری

  • کد خبر : 15234
  • 25 فروردین 1398 - 12:11

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات از ۸ نفر از نیروهای خدمات شهری که وظیفه رسیدگی به سرویس های بهداشتی عمومی را بر عهده داشتند ، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش کیشوند نیزو به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، این مراسم با حضور سرپرست ، معاونان، مشاوران و مدیران مستقل شرکت عمران، آب و خدمات برگزار شد و از ۸ نفر از کارگران خدمات شهری که در دو شیفت کاری روز و شب وظیفه نظافت سرویس بهداشتی مناطق دامون ساحلی، کشتی یونانی، پارک سیمرغ و محوطه جنب امور زنان با اهدای ربع سکه بهار آزادی تقدیر به عمل آمد.

مهندس مقدس زاده از با بیان اینکه در نظر سنجی نوروزی امسال ، زیبایی و تمیزی محیط شهری ۸۴ درصد رضایتمندی گردشگران و ساکنان کیش را به خود اختصاص داده، افزود: نیروهای خدمات شهری در پارک ها و مراکز تفریحی با تمیز نگه داشتن سرویس های بهداشتی ، کاری بسیار ارزشمند و منحصر بفرد بر عهده دارند .

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش با بیان اینکه تمام افراد در هر جایگاهی که قرار دارند ، باید مسئولیت پذیری را سرلوحه کار خود قرار دهند، عنوان کرد: در ایام تعطیلات نوروز و افزایش خدمات رسانی نیروهای خدماتی به مسافران نوروزی ، کار و فعالیت این قشر زحمتکش نیز چند برابر شد که البته توانستند این خدمات رسانی را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

مقدس زاده در ادامه گفت: تمام ساکنان و گردشگران جزیره به خوبی می دانند که نظافت و تمیزی مثال زدنی کیش، حاصل کار و تلاش شبانه روزی شما عزیزان است و قدردان زحمات شما هستند . البته از آنان انتظار می رود با رعایت نظافت و بهداشت عمومی، همکاری لازم را با نیروهای خدماتی داشته باشند.

همچنین در این مراسم چهارشنبه جعفری منوجان یکی از کارگران خدمات شهری ضمن ابراز خوشحالی با بیان اینکه چنین مراسم تقدیری برای نخستین بار است که از کارگران خدمات شهری به عمل می آید، از تمام مدیران و مسئولان شرکت تشکر کرد و گفت: این مراسم باعث تشویق کاری من و سایر همکارانم می شود و سعی خواهیم کرد تا با حس مسئولیت پذیری بیشتری وظایف خود را در راه خدمات رسانی به مردم انجام دهیم.

گفتنی است، در طی هر شبانه روز تعداد ۵۶ کارگر خدماتی در ۲۹ سرویس بهداشتی زنانه و مردانه با ۲۴۴ چشمه در سه منطقه امور شهری مشغول نظافت و خدمات رسانی به مراجعه کنندگان هستند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15234
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.