• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

جمع‌آوری ۱۵۳ میلیون تومانی کمک‌های مردمی جزیره کیش از طریق هلال احمر

  • کد خبر : 15223
  • 21 فروردین 1398 - 19:13
جمع‌آوری ۱۵۳ میلیون تومانی کمک‌های مردمی جزیره کیش از طریق هلال احمر

رئیس جمعیت مستقل هلال احمر کیش گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان کشور در این جزیره ارائه داد.

به گزارش کیشوند نیوز، هشتاد و ششمین جلسه شورای اداری شب گذشته با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش امام جمعه اهل سنت و مدیران ارشد این جزیره برگزار شد.

محمد شهاب‌الدین محمدی عراقی رئیس جمعیت هلال احمر مستقل جزیره کیش در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد این نهاد در ایام نوروز ۹۸ پرداخت و گفت: هر ساله در ایام نوروز هلال احمر کیش با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش اقدام به برپایی ایستگاه‌هایی در سطح جزیره برای خدمات رسانی به مسافران می‌کند.

وی افزود: امسال نیز ۱۲ پایگاه ثابت و موقت در سطح جزیره راه اندازی شد و ۶۰ نفر عضو داوطلب و دائم در این پایگاه‌ها به‌خدمت رسانی مشغول شدند.

وی گفت: هم‌زمان با اجرای این طرح و بعد از وقوع سیل در برخی مناطق کشور، از تاریخ ۶ فروردین فعالیت خود را برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی آغاز کردیم، در حال حاضر این کار با ۱۰ پایگاه در سطح جزیره هم‌چنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در دو جمعه گذشته نیز با حضور در نمازهای جمعه اهل سنت و مصلای کیش اقدام به‌جمع آوری کمک‌های مردمی نمودیم که با استقبال خوبی مواجه شد.

وی میزان کمک‌های جمع آوری شده تا تاریخ ۲۰ فروردین را حدود ۲۴ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ۱۲۹ میلیون تومان کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری شده است، امیدواریم با اطلاع‌رسانی بیشتر و بیرون روفتن فضای جزیره کیش از حال و هوای نوروزی این کمک‌ها بیشتر شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15223
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.