• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

ظهور ستاره‌ها از کیش در عصر جدید + فیلم

  • کد خبر : 15154
  • 13 فروردین 1398 - 14:09
ظهور ستاره‌ها از کیش در عصر جدید + فیلم

عصر جدید برنامه‌ای است که باهدف بروز استعدادهای کشور طراحی شده و هنرمندان کیش هم تلاش می‌کنند تا داشته‌های خود را در این برنامه به معرض نمایش بگذارند.

روزها و شب‌ها تلاش می‌کنند، سختی می‌کشند، رژیم‌های فشرده غذایی می‌گیرند، همیشه ورزش می‌کنند تا بدنشان آماده باشد، روی هدف‌شان ساعت‌ها تمرکز می‌کنند، مطالعه می‌کنند، گاهی دست و پایشان می‌شکند. گاهی شکست می‌خورند، گاهی تحقیر می‌شوند، اما هیچ‌وقت خسته و نا امید نمی‌شوند و به‌دنبال هدف‌شان می‌روند، اینها تنها بخشی از تلاش‌های جوانانی است که می‌خواهند آینده را از آن خود کنند. جوانان جویای نامی که در کیش هم از آنها به‌وفور یافت می‌شود و رویای جهانی شدن در سر دارند.

برنامه عصر جدید در ایام نوروز ۹۸ با هدف نشان دادن استعدادهای خاص در کشور بر روی آنتن رفته است، جدای از ماهیت برنامه و خوب یا بد بودن آن، اما برخی از جوانان امروز سودای رسیدن به این برنامه و نشان دادن استعدادهای خود را در سر می‌پرورانند.

اما اینجا کیش سال‌هاست هر شب برنامه عصر جدید اجرا می‌شود، نه در قاب تلویزیون، بلکه در سالن‌ها و جنگ‌های شبانه‌ای که داوران و تماشاگران آن‌ها مردم حاضر در سالن هستند.

بهترین‌های ایران در این جزیره زیبا جمع می‌شوند تا لحظه‌های شاد و مهیج و خاطره‌انگیزی را برای گردشگران به ثبت برسانند.

این روزها جوانان جویای نامی که در این برنامه‌ها هنرنمایی می‌کنند، برای نشان دادن هرچه بهتر استعدادهای خود و محک زدن آن با دیگر استعدادهای کشور، قاب تلویزیون و عصر جدید را انتخاب کرده‌اند تا به رویاهای خود دست یابند.

شاید آنها هم مثل مسئولانی که به کیش می‌آیند، این جزیره زیبا را سکوی پرتابی برای رسیدن به رویاهای خود می‌دانند.

گروه ستاره‌ها با ترکیبی از ساسان قسمتی، حمید جودکی، محمدحسین بلندی و مرتضی وحدت یکی از گروه‌های شرکت کننده از جزیره کیش در این برنامه است. که روز شنبه توانست با ارائه یک برنامه درخشان توجه همه داوران و حضار را به خود جلب کند و به‌طور مستقیم به فینال برنامه عصر جدید راه پیدا کند.

این گروه هم‌اکنون در پازل شو مشغول به فعالیت است و در ادامه ویدئوی کامل اجرای آنها را در برنامه عصر جدید خواهید دید:

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15154
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.