• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

مقدس زاده: شعار من عزت شرکت، منافع مردم و مصالح کیش است

  • کد خبر : 15023
  • 20 اسفند 1397 - 16:20
مقدس زاده: شعار من عزت شرکت، منافع مردم و مصالح کیش است

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش طی نشستی با کارکنان این شرکت شعار خود را عزت شرکت، منافع مردم و مصالح کیش عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، در این نشست که عصر روز چهارشنبه ۱۴ اسفند در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، مهندس مقدس زاده از کارکنان این شرکت به عنوان یک خانواده بزرگ یاد کرد که با اخلاق مداری و تعامل با یکدیگر سعی در توسعه جزیره کیش دارند.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی اصلی ترین بخش و اصلی تریَن سرمایه هر سازمان و ارگان است، افزود: با انگیزه، عشق به کار و مهارت می توان بهره وری و راندمان هر حوزه را بالاتر برد.

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ضمن معرفی اجمالی و سوابق اجرایی خود، اثرگذاری را مهمترین هدف شرکت دانست و عنوان کرد: به تصدی گری دستگاه های دولتی اعتقادی ندارم نه برای خود اصالت قائلم و نه برای مسئولیت حقوقی خود که اولی کوتاه است و دومی کوتاهتر و آنچه اصالت دارد اثر وجودی انسان در دنیا و اثر وجودی مدیران در دوره مدیریت است.

وی رازداری، منش اخلاقی و توجه به یکدیگر را رمز موفقیت هر شخص در جامعه خواند.

 مهندس مقدس زاده با بیان اینکه شعار عزت شرکت، منافع مردم و مصالح کیش را سر لوحه کار شرکت قرار دادم، توصیه کرد: همه همکاران چه در خارج از شرکت و چه در داخل شرکت، حافظ عزت و آبروی همدیگر باشند.

وی با بیان اینکه بین شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت عمران، آب و خدمات بیشترین اثر گذاری بیرونی را در جزیره کیش دارد، افزود: تمام ماموریت های شهرداری های شهرهای کلان از جمله شهرسازی، خدمات امور شهری، توسعه فضای سبز و اقدامات عمرانی، بر عهده این شرکت است و این ماموریت ها با زندگی روزمره ساکنان و گردشگران جزیره در ارتباط است.

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش منافع ملی و توسعه اقتصادی را یکی از اهداف خود در کیش معرفی کرد و افزود: برای رسیدن به این مهم باید از تنگ نظری که آفت و تهدید بزرگی دربیشتر سازمان ها است، دوری جست .

وی با اشاره به این که  تمام دولت ها برای اداره جامعه خود از یکی از دو راه فروش نفت و فرآورده های نفتی و یا دریافت مالیات ایجاد منابع مالی می کنند، یاد آور شد: جزیره کیش هیچ یک از این دو منبع بهره مند نیست.

وی در ادامه گفت: باید برای تامین منابع مالی از مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های مختلف شهری در کیش بهره برد .

مهندس مقدس زاده تاکید کرد: تصدی گری حاکمیتی عارضه ای است که موجب بالا رفتن هزینه انجام پروژه های مختلف و همچنین پایین آمدن راندمان کیفیت پروژه ها در کشور می شود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد اقتصادی جزیره کیش، گردشگری است، تصریح کرد: از رونق گردشگری کیش ، تمام صنوف منتفع می شوند و برای بهره مندی بیشتر و بهتر، مشارکت بخش خصوصی، ضروری است.

مهندس مقدس زاده افزود: از سرمایه گذاران هم توقع داریم که در اجرای پروژه های زیر ساختی، ساخت و سازهای عمرانی و ایجاد جذابیت های جدید و مورد نیازگردشگری مشارکت کنند.

شایان ذکر است ، در ادامه این نشست نمایندگان حوزه های مختلف شرکت عمران، آب و خدمات کیش مسایل ، مشکلات و پیشنهادات خود را با مهندس مقدس زاده در میان گذاشتند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15023
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.