• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اجرای پیاده راه خیابان دریا، آخرین پروژه سال ۹۷

  • کد خبر : 15011
  • 20 اسفند 1397 - 15:23
اجرای پیاده راه خیابان دریا، آخرین پروژه سال ۹۷

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش از پایان اجرای فاز نخست پیاده راه خیابان دریا منتهی به اسکله تفریحی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، مهندس مقدس زاده با بیان اینکه منطقه اسکله تفریحی یکی از جذابیت های زیبای جزیره کیش است و هر روز تعداد زیادی از ساکنان و گردشگران برای تفریح به این منطقه مراجعه می کنند، افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز ۹۸ و حجم گردشگران نوروزی ، این منطقه نیاز به تغییر ، بازسازی و زیبا سازی متناسب با آن فضا احساس می شد.

وی در ادامه گفت: عملیات بازسازی خیابان دریا که به اسکله تفریحی منتهی می شود، در دو فاز انجام می شود که فاز نخست آن در دست اجراست و فاز دوم آن نیز پس از اتمام تعصیلات نوروز ۹۸ آغاز خواهد شد.

مهندس مقدس زاده ضمن اشاره به اینکه این پیاده راه ۴۵۰ متر طول و ۱۸ متر عرض دارد، اظهار داشت: در فاز نخست این طرح ، آماده سازی سطح و کف سازی سنگی در ۱۰۰ متر انتهایی بلوار تا ابتدای ورودی اسکله تفریحی در حال انجام است .

وی افزود: در فاز دوم نیز این عملیات در مسیر رفت محدوده ابتدای بلوار دریا تا ابتدای فاز نخست اجرا می شود.

مهندس مقدس زاده از ایجاد سایبان ، نورپردازی ویژه، نصب المان های محیطی ، مبلمان شهری خاص و فضای سبز به عنوان ویژگی های این پیاده راه یاد کرد.

شایان ذکر است، به منظور رفاه حال گردشگران و ساکنان جزیره کیش، بازسازی پیاده راه ساحل مرجان و همچنین پیاده راه اسکله تفریحی تا پلاژ آقایان نیز در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15011
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.