• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

هوگوپوشان ایران قهرمان رقابت های بین المللی جام فجر شدند

  • کد خبر : 14967
  • 15 اسفند 1397 - 11:03
هوگوپوشان ایران قهرمان رقابت های بین المللی جام فجر شدند

سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر با قهرمانی تیم های بانوان وآقایان کشورمان به پایان رسید.

 سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر ازدوشنبه ۱۳ اسفند در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش آغاز شد و سه شنبه ۱۴ اسفند آیین اختتامیه این رقابت ها با حضور دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مسئولان فدراسیون جهانی و آسیا و رییس و مسئولان فدراسیون تکواندو کشور برگزار شد.

در پایان این دوره از مسابقات که با حضور ۲۵۲ تکواندوکار از ۱۶ کشور ارمنستان، ازبکستان، افغانستان، ایران، پاکستان، تونس، روسیه، سوریه، سوئد، عراق، عمان، فلسطین، قزاقستان، گرجستان، لهستان و هند برگزار شد دربخش بانوان تیم ایران با کسب ۳ طلا، ۵ نقره و ۶۴۱ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، ازبکستان با ۳ طلا، ۲ نقره و ۴۸۴ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و بانوان ورزشکار تیم قزاقستان با یک طلا، یک برنز و ۱۴۸ امتیاز سوم شد.

در بخش آقایان نیز تیم منطقه آزاد کیش با ۳ مدال طلا، ۲ نقره، یک برنز و ۵۱۲ امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد.

بیمه سرمد با ۲ طلا، ۲ نقره، ۳ برنز و ۴۳۰ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم قزاقستان با یک طلا، دو نقره، یک برنز و ۲۸۴ امتیاز بر سکوی سومی ایستاد.

دارندگان مدال های طلا، نقره و برنز این رقابت ها به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳٫۶ امتیاز در رنکینگ المپیک کسب کردند.

گفتنی است جزیره کیش به دلیل دارا بودن شرایط مناسب اقلیمی درنیمه دوم سال، امکانات خوب ورزشی ، تفریحی و اقامتی و عدم نیاز به دریافت روادید سالانه میزبان رویدادهای بین المللی زیادی در حوزه ورزش است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14967
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.