• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

آب و هوای نامساعد ۲۲ و ۲۳ بهمن در کیش

  • کد خبر : 14726
  • 20 بهمن 1397 - 17:48
آب و هوای نامساعد ۲۲ و ۲۳ بهمن در کیش

مدیریت بندر جزیره کیش در خصوص وضعیت جوی روزهای آینده اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با عرض خیرمقدم و تبریک سالروز انقلاب اسلامی به اطلاع می رساند با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و بدلیل مواج بودن دریا و احتمال بارندگی، امکان سفرهای دریایی در روزهای دوشنبه ۲۲ و سه شنبه۲۳ بهمن ماه وجود ندارد لذا چنانچه قصد خروج از جزیره کیش در ایام یاد شده را دارید پیشنهاد می شود روزهای ماقبل آن (شنبه و یکشنبه ۲۰ و ۲۱ بهمن ) را برای سفر دریایی انتخاب نمایید. در غیر اینصورت ادامه سفرهای دریایی از روز چهارشنبه ۲۴بهمن ماه به بعد امکان پذیر خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۴۴۴۲۲۳۰۰-۰۷۶ تماس حاصل فرمایید

مدیریت بندر جزیره کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14726
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سیلاب در مجتمع مسکونی رز(مسکن سبز)

    در غرب جزیره ساختمان فانتزی شکل و زیبا رونمایی می کنند به ظاهر ساختمانی مدرن و استاندارد ساخته شده است ولی در باطن چنین نیست.

    در این سازه هیچ گونه استاندارد مسکن سازی رعایت نشده است از ترک خوردن دیواره‌های ساختمان بدلیل زیر ساخت نامناسب و نصب کولرهای گازی اسپلیت در پشت بام و همچنین آبگرمکن های که در روزهای اول استفاده باعث زنگ خوردی شده و آب زرد رنگ را بیرون می دهند.

    هنوز همه کارکنان و ساکنین در محل مذکور ساکن نشدند که در یک بارش نیم ساعته شاهد سیلاب و آب گرفتگی فاضلاب همچنین آب باران از در و دیوار وارد این خانه ها شد.

    آب باران در نیم ساعت بارش از دیوار بالکن و هواخوری های که هیچ گونه محفظه ای ندارد وارد راهرور مجتمع مسکونی شد.
    نفوذ آب و سیلابی شدن به طبقه همکف استخری بوجود آورده که باشدت چند دقیقه دیگر بارش باران به خانه های طبقه همکف و نفوذ می‌کرد.

    شهروند خبرنگار