• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اعتبار کارت کیشوندی افزایش یابد، ازچهره های ماندگار کیش تجلیل شود

  • کد خبر : 14722
  • 20 بهمن 1397 - 17:44
اعتبار کارت کیشوندی افزایش یابد، ازچهره های ماندگار کیش تجلیل شود

مدیرعامل منطقه آزاد کیش خواستار افزایش اعتبار کارت کیشوندی، تجلیل از چهره های ماندگار و اعطای برند کیشوند افتخاری به کسانی شد که در سطح منطقه ای، ملی و جزیره کیش خدمات ارزنده ارائه می کنند.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از ایرنا، غلامحسین مظفری طی سخنانی در یکصدمین دوره آموزش فرهنگ کیشوندی که با حضور شهردار تهران در مرکز همایشهای بین المللی جزیره کیش برگزار شد، ضمن تجلیل از پایه گذران این طرح بدیع و خلاقانه اظهار امیدواری کرد که در آینده نیز این راه ادامه یابد و منشا خیر و برکت برای جزیره کیش و کیشوندان باشد.

.وی با بیان اینکه کارت کیشوندی بانک اطلاعاتی موثق و کاربردی است ابراز امیدواری کرد با طبقه بندی، مدیریت و برنامه ریزی براساس اطلاعات گردآمده دربخش کیشوندی، مشارکت واقعی کیشوندان در ساخت و احیای فرهنگ و توسعه کیش افزایش یابد.

مظفری ضمن معرفی شهردار تهران به عنوان کیشوند افتخاری و اشاره به سوابق وی در معماری و طراحی سازه های کیش گفت: در بحث معماری و شهرسازی جزیره، ایده های شهردار تهران می تواند پشتیبان فعالیت های سازمان منطقه آزاد کیش و سازمانهای دیگر باشد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از کارت کیشوندی به عنوان یک کارت شناسایی معتبر نام برد و افزود: بدیهی است تلاشها در جهت ارتقا استفاده از کارت باید افزایش یابد.

مظفری پیشنهاد داد: تا یکصد نفر از کیشوندان باسابقه و موثر در حوزه های مختلف جزیره کیش به عنوان چهره های ماندگار و شاخص کیش معرفی و آلبومی از تاثیر و سوابق این اشخاص تدوین و از آنان تجلیل شود.

غلامحسین مظفری تاکید کرد: درآینده اشخاصی که در سطح ملی و منطقه ای و جزیره کیش ایده ها و نظرات کارشناسی و شناخت دقیق و دلسوزانه دارند به عنوان کیشوندان افتخاری محسوب شوند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از این جزیره به عنوان الگوی قابل تعمیم شهری برای تمامی شهرهای کشور نام برد و افزود: توجه مستمر وجدی به رفتار فاخر مبتنی بر نظم، ارتقا و توسعه حقوق شهروندی و احیا معماری بومی، کیش را به عنوان یک الگوی در سطح ملی مطرح کرده است.

**پژوهشکده محیط زیست در کیش راه اندازی می شود

مظفری رویکرد جدید در جزیره کیش را بهره برداری از پتانسیل ها و ظرفیت های حوزه محیط زیست عنوان کرد و گفت:ساختمان پژوهشکده محیط زیست کیش احداث شده و مذاکرات مناسبی با هدف بهره گیری از ظرفیتهای دانشگاههای معتبر کشوری در قالب یک کنسرسیوم انجام شده تا این پژوهشکده با مدیریت مشارکتی دانشگاههای علم و صنعت، شریف، تهران و دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان محیط زیست اداره شود.

در این مراسم فرمانده ویژه انتظامی کیش ومعاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیزگزارش هایی از اقدامات انجام شده در جهت آموزش به شهروندان، ارتقا فرهنگ شهروندی در کیش و افزایش امنیت ومشارکت های اجتماعی ارائه کردند.

تقدیر از دست اندرکاران برگزاری دوره های آموزشی به کیشوندان و فعالان این حوزه در سازمان منطقه آزاد کیش و نهادهای نظامی، انتظامی و شهری جزیره از دیگر بخش های این مراسم بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14722
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.