• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

کسب مدال‌های رنگارنگ ورزشکاران کیش در مسابقات کیک بوکسینگ کشور

  • کد خبر : 14711
  • 19 بهمن 1397 - 15:33
کسب مدال‌های رنگارنگ ورزشکاران کیش در مسابقات کیک بوکسینگ کشور

یازده ورزشکار اعزامی پسران جزیره کیش به مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور با ۱۲ مدال به خانه بازگشتند.

به‌گزارش کیشوند نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، نادر تیموری مربی و سرپرست کاروان اعزامی رزمی‌کاران جزیره کیش به مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور گفت: این مسابقات از دهم تا ۱۲ بهمن با حضور حدود هشتصد شرکت‌کننده از تمامی استان‌های کشور در ورزشگاه شهید اسکندرلو تهران برگزار شد.

وی افزود: مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در تمام رده‌های سنی و در پنج استایل سمی کنتاکت، لایت کنتاکت، فول کنتاکت، لوکیک و فرم برگزار شد که از سطح بسیار بالایی برخوردار بود.

سرمربی تیم کیک‌بوکسینگ جزیره کیش در رابطه با نتایج کسب شده در این رقابت‌ها گفت: از جزیره کیش ۱۱ نفر شرکت کننده در تمامی رده‌های سنی در این مسابقات شرکت داشتند که در نهایت توانستند ۱۲ مدال طلا، نقره و برنز را کسب کنند.

تیموری که خودش از دوازده سالگی در این رشته فعالیت دارد، ادامه داد: فردین سلیمی یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز، صدرا جلدی یک طلا و یک نقره، مظفر ابراهیم زاده ۲ مدال نقره، امیرسامان کاظمی ۱ مدال نقره و یک برنز، عمران زایری مدال نقره،محمدحسین کاظم لو مدال نقره،ابوالفضل براتی مدال برنز، سپانو فیلی مدال برنز و امیرمحمد نادری مقام چهارم را در مسابقات کیک بوکس قهرمانی کشور به‌دست آوردند.

وی با عنوان اینکه در رشته کیک‌بوکسینگ تیم ملی معمولاً فقط در رده سنی بزرگسالان فعال است، گفت: نفرات اول تا سوم رده سنی بزرگسالان این مسابقات به تیم ملی دعوت خواهند شد که پس از آن اعضای تیم ملی مشخص می‌شود.

تیموری در رابطه با فعالیت‌های رشته کیک بوکس در جزیره کیش گفت: در حال حاضر کلاس‌های این رشته ورزشی زیر نظر موسسه ورزش و تفریحات سالم با حضور حدود ۵۰ ورزشکار در رزوهای فرد برای تمامی رده‌های سنی برگزار می‌شود. 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14711
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.