• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

تأکید مظفری بر افزایش سقف کالای همراه مسافر/ حضور بی‌سابقه گردشگران در کیش

  • کد خبر : 14656
  • 14 بهمن 1397 - 8:08
تأکید مظفری بر افزایش سقف کالای همراه مسافر/ حضور بی‌سابقه گردشگران در کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره با مشکلات ارزی در کشور و بالا رفتن قیمت ارز، از افزایش سفرهای گردشگری داخلی و تکمیل ظرفیت هتل‌های کیش خبر داد و حجم سفرهای گردشگری به این منطقه آزاد را بی‌سابقه اعلام کرد.

نشست مشترک شورای معاونین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و مدیران عامل مناطق آزاد کشور با حضور دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور، استاندار سیستان و بلوچستان و نمایندگان حوزه‌های انتخابیه چابهار و ایرانشهر در مجلس، شنبه ۱۳ بهمن به میزبانی منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست با اشاره با مشکلات ارزی در کشور و بالا رفتن قیمت ارز، از افزایش سفرهای گردشگری داخلی و تکمیل ظرفیت هتل‌های کیش خبر داد و گفت: در این ایام حجم سفرهای گردشگری به این منطقه آزاد بی‌سابقه است.

وی ادامه داد: ماموریت منطقه آزاد کیش توسعه گردشگری و تجارت است لذا اگر سقف کالای همراه مسافر افزایش قابل ‌توجهی پیدا کند، تاثیر زیادی در توسعه اشتغال و خدمات گردشگری در منطقه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها و به پشتوانه قوانین، مناطق آزاد باید از آزادی عمل برخوردار باشند، اما در حال حاضر شاهد هستیم قوانین و دستورالعمل‌های اقتصادی و تجاری سرزمین اصلی را در مناطق آزاد هم اعمال می‌کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14656
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.