• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

حاشیه‌های خارج از گودی که به داخل زمین کشیده می‌شود/ آمبولانس رفت/ عرفان اقتدار بیرون کشید

  • کد خبر : 14615
  • 11 بهمن 1397 - 21:14
حاشیه‌های خارج از گودی که به داخل زمین کشیده می‌شود/ آمبولانس رفت/ عرفان اقتدار بیرون کشید

اگر فکری به حال این حواشی خارج از گود نشود، کم‌کم وارد میداین فوتبال خواهد شد و فوتبال آن شادابی و نشاط خود را از دست خواهد داد و می‌تواند عواقب ناگواری برای آینده جوانان کیش در پی داشته باشد.

حواشی این روزها بلای جان فوتبال کیش شده، فوتبالی که باید تمام تمرکزش را برای میزبانی از تیم‌های خیالی جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲ که هیچ، برای ترمیم چمن آفت زده و بالابردن کیفیت تجهیزات ورزشی و یافتن استعدادهای جوان و نوجوان فوتبالی در کیش جمع کند، خارج از گود آن حال خوبی ندارد.

این‌که منشأ این حواشی چیست و از کجا آمده و دیگر مسائل مربوط به آن، بماند برای روزهای آتی، اما اگر فکری به حال این حواشی خارج از گود نشود، کم‌کم وارد میداین فوتبال خواهد شد و فوتبال آن شادابی و نشاط خود را از دست خواهد داد و می‌تواند عواقب ناگواری برای آینده جوانان کیش در پی داشته باشد.

موضوعی که روز گذشته در هفته هفتم رقابت‌های لیگ فوتبال کیش و در دیدار عرفان اقتدار با پرشین رخ داد، نمونه‌ای از ورود این حواشی به میدان فوتبال است.

در این دیدار چند دقیقه بعد از سوت آغاز مسابقه، آمبولانس زمین مسابقه را ترک می‌کند و داور بنا به قوانین موجود، بازی را متوقف می‌کند. بعد از آن تیم عرفان اقتدار بعد از حدود ۴۰ دقیقه زمین مسابقه را ترک می‌کند و هیئت فوتبال نتیجه را ۳ بر صفر به‌سود پرشین اعلامی می‌کند.

خانم صارمی مدیرعامل باشگاه عرفان اقتدار در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بعد از گذشت ۴۰ دقیقه از توقف بازی و خروج آمبولانس از ورزشگاه، بازیکنان ما اقدام به‌ترک زمین مسابقه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طبق قوانین، بعد از عدم حضور ۱۵ دقیقه‌ای آمبولانس در ورزشگاه، بازی کنسل می‌شود، گفت: متأسفانه علی‌رغم اینکه ما ۴۰ دقیقه در ورزشگاه ماندیم، اما هیئت فوتبال نتیجه این بازی را بلافاصله ۳ بر صفر به سود پرشین اعلام کرد.

در این رابطه باشگاه عرفان اقتدار با ارسال متنی به تحریریه کیشوند نیوز، اعتراض خود را نسبت به این رأی اینگونه بیان می‌کند: بدین‌وسیله هیئت مدیره باشگاه عرفان اقتدار رأی صادره هیئت محترم فوتبال را عادلانه ندانسته و در کمال احترام و با توجه به قوانین موجود فوتبال به این رأی اعتراض، و تقاضای رسیدگی مجدد دارد.

.

انتهای پیام/ مرتضی رضایی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14615
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.