• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

خبرهای ورزشی نهم بهمن ماه ۹۷ جزیره کیش

  • کد خبر : 14577
  • 09 بهمن 1397 - 16:04
خبرهای ورزشی نهم بهمن ماه ۹۷ جزیره کیش

رویدادهای ورزشی جزیره کیش در نهم بهمن ماه ۹۷ را در این بسته خبری مشاهده می کنید.

اعزام تیم شنای موزون جزیره کیش به مسابقات کشوری
مسابقات جام شنای موزون کشور از روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه لغایت جمعه ۲۶ بهمن ماه به میزبانی تهران برگزار می شود.

تیم شنای موزون دختران جزیره کیش با ترکیب دیبا فخر کاشانی رده سنی ۱۶-۱۸ سال،کیمیا رستمی رده سنی ۱۳-۱۵ سال، مهلا کمالی،آتنا برخان، تینا فعال، محیا غلامی، آناهیتا کریمی، شاینا نظری و ریحانه غلامی رده سنی ۱۲ و زیر ۱۲ سال به مربیگری الهام شارقی و سرپرستی سلیمه محمدی به این رقابتها اعزام می شوند.


هفته پایانی لیگ داخلی کاراته بانوان

 هفته پایانی مسابقات لیگ داخلی کاراته بانوان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دو بخش کاتا و کومیته زیر نظر هیئت کاراته موسسه ورزش و تفریحات سالم برگزار می شود.

این رقابتها در بخش کاتا روز پنج شنبه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۱۸ و در بخش کومیته روز جمعه ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۱۸ در سالن کوثر مجموعه المپیک برگزار می شود.


جلسه هم اندیشی با حضور مسئولین و بهره برداران ایستگاه های دوچرخه برگزار شد

جلسه هم اندیشی با حضور مدیر امور دریایی و تفریحات سالم، نمایندگان معاونت گردشگری سازمان، رئیس اداره نظارت بر اماکن تفریحی و کارشناس اداره حراست موسسه ورزش و تفریحات سالم با بهره بردارن ایستگاههای دوچرخه جهت ایام نوروز روز یک شنبه ۷ بهمن ماه در سالن امور دریایی برگزار شد.

در ابتدا فرضی پور مدیر امور دریایی و تفریحات سالم عنوان کرد: در ایام نوروز با حضور چشم گیر گردشگران و علاقه مندی آنها به دوچرخه سواری و اینکه جزیره کیش با درا بودن پیست دوچرخه سواری و حضور ایستگاههای بسیاری که دارد ظزفیت پذیرش بسیار بالای  را دارا می باشد.و این مستلزم این است که پیست دوچرخه سواری از امنیت بالایی برخوردار باشد و تردد موتورهای شارژی ممنوع و ایستگاه داران باید نهایت همکاری را در ایام نوروز انجام دهند.

فرضی پور در ادامه ایراد داشت حفظ نظم و یکپارچگی ایستگاهها، تکریم ارباب رجوع، نظم و انضباط ایستگاهها، پلاک گذاری دوچرخه ها جهت شناسایی،هماهنگ سازی نرخ دوچرخه ها، رعایت شیوه نامه مربوط به ایستگاههای دوچرخه، رعایت مسائل فنی و پذیرش، رعایت شئونات و کنترل و نظارت از طرف موسسه ورزش و تفریحات سالم به طور جدی انجام می شود. کلیه پرسنل ایستگاهها از طرف موسسه ورزش کارت شناسایی در یافت  می کنند و باید لباس متحد الشکل داشته باشند.

در پایان بهره برداران نظرات و پیشنهاداتی را ارائه کردندکه جهت هر چه بهتر ارائه خدمات به گردشگران نوروزی با همکاری موسسه ورزش و معاونت گردشگری مورد استفاده واقع شد.


برگزاری مسابقات نجات غریق گرامیداشت دهه مبارک فجر

به همت هیئت نجات غریق و غواصی موسسه ورزش و تفریحات سالم یکدوره مسابقات نجات غریق آقایان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران روز پنج شنبه ۱۱ بهمن ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در استخر المپیک برگزارمی شود.

این رقابتها در دو رده سنی زیر ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال در دو ماده ۵۰ متر حمل آدمک با مانع و ۱۰۰ متر با مانع برگزار می شود.


حضور سرمربی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز جهت دانش افزایی و به روز شدن تمرینات تیم منتخب کیش

به همت هیئت تنیس روی میز موسسه ورزش و تفریحات سالم  صمد تدبیری سرمربی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز ج.ا.ا، جهت دانش افزایی و به روز شدن تمرینات تیم منتخب تنیس روی میز دختران و پسران جزیره کیش از امروز ۹ بهمن ماه لغایت جمعه ۱۲ بهمن ماه درکیش حضور دارد.

تیم منتخب جزیره کیش تمرینات خود را در دو تایم صبح و عصر زیر نظر صمد تدبیری در سالن تنیس روی میز مجموعه المپیک کیش برگزار می کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14577
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.