• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برگزاری نمایشگاه نقاشی گروهی با محوریت الیاف در کیش

  • کد خبر : 14568
  • 08 بهمن 1397 - 15:03
برگزاری نمایشگاه نقاشی گروهی با محوریت الیاف در کیش

نمایشگاه نقاشی گروه آرکادیا با موضوع فایبر آرت در میکا گالری کیش در حال برگزاری است.

شادی داوری کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه هنر و معماری است، او بعد از پایان دوران تحصیلی دبیرستان خود در سال ۷۲ وارد مجله گل آقا می‌شود و به گفته خودش اولین زن کاریکاتوریست این مجله است.

خانم داوری مدتی در زمینه کاریکاتور و تصویرسازی کودک فعالیت می‌کند و حدود ۱۵ جلد کتاب مصور برای کودکان ارائه کرده است و در کنار آن کار نقاشی را به‌طور حرفه‌ای دنبال می‌کند.

او سال ۷۵ وارد دانشکده هنر و معماری می‌شود و بعد از فارغ‌التحصیلی با همکلاسی‌های خود گروه ۲۰ نفره نقاشی آرکادیا را تشکیل می‌دهد و بعد از  چند سال اقدام به برگزاری نمایشگاه می‌کند.

شادی داوری در گفتگو با خبرنگار ما جزیره کیش در رابطه با نمایشگاه نقاشی گروه آرکادیا در این میکا گالری گفت: آرکادیا آرمان‌شهری است که هر هنرمند آرزو دارد به‌دور از دغدغه‌های فکری آزادانه کار کند، همه تکنیک‌ها و سبک‌های کار شده در این نمایشگاه با هم تفاوت دارد اما محوریتی در همه کارها وجود دارد، همان فایبر آرت یا هنر استفاده از الیاف در نقاشی‌ها است.

وی افزود: فایبر آرت هنر جدیدی نیست، هنری است که از انسان اولیه شروع شده و تا به‌ امروز ادامه دارد، ما هر چیزی که به الیاف و پارچه ارتباط پیدا می‌کرد را در کارها استفاده کردیم و در همه کارها ردپایی از فایبر آرت دیده می‌شود.

نمایشگاه نقاشی گروه آرکادیا تا ۱۰ بهمن در میکا گالری ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند در ساعات ۱٨:٣۰ الی ٢٢ از این نمایشگاه بازدید کنند./ فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14568
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.