• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

بازگشت سه فروند هواپیمای کیش ایر به ناوگان هوایی

  • کد خبر : 14419
  • 25 دی 1397 - 21:39
بازگشت سه فروند هواپیمای کیش ایر به ناوگان هوایی

با عملیاتی شدن سه فروند هواپیمای زمین گیر شده و بالطبع تقویت ناوگان کیش ایر، پروازهای این شرکت در مسیرهای منتهی به جزیره کیش افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی کیش، دو فروند هواپیمای MD و یک فروند هواپیمای F100 این شرکت که در جزیره کیش زمین گیر گردیده بود با پیگیری های مستمر مدیرعامل این شرکت، فراهم نمودن تسهیلات ریالی و ارزی مورد نیاز و با همت و تلاش مهندسین و متخصصان داخلی به ناوگان این شرکت ملحق گردید.

شایان ذکر است اقدامات این شرکت در راستای اتخاذ سیاست های مقاومتی علیه تحریم های ظالمانه استکبار جهانی با نظارت مهندسین متخصص هواپیمایی کشوری بر طراحی و اجراء ، ارائه مجوزات لازم جهت انجام تعمیرات و همچنین به دست توانمند کارشناسان و مهندسین شرکت تعمیراتی فارسکو، کموتک و کیش ایر صورت پذیرفته است . 

نکته قابل ذکر دیگر تغییر رجیستر و ثبت مالکیت دو فروند هواپیمای A321 این شرکت می باشد ؛ که در شرایط و فضای تحریمی حاکم بر صنعت هواپیمایی یکی از موفقیت های بارز شرکت هواپیمایی کیش بوده و با حول و قوه الهی و با درایت و تلاش مجدانه مدیریت کلان شرکت رقم خورده است.

با تقویت ناوگان ، این شرکت در راستای اجرای سیاستهای ریاست محترم هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر لزوم توسعه گردشگری و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور ترغیب هرچه بیشتر گردشگران جهت حضور در جزیره رویایی کیش ، نسبت به افزایش پروازهای خود از مبادی مختلف به مقصد مذکور اقدام نمود و به لطف پروردگار باتخصیص ۷۵ درصد از ظرفیت پروازی ناوگان جهت برقراری پرواز به مقصد کیش موفق به اجرای ۱۸ پرواز از نقاط مختلف داخلی و خارجی به این جزیره مرجانی گردیده است . 

امید است با رفع محدودیتهای مترتبه به صنعت و توسعه ناوگان این شرکت شاهد تقویت هر چه بیشتر جزیره کیش به عنوان قطب اصلی گردشگری در حوزه خلیج همیشه فارس باشیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14419
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.