• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کشف ۴۰ کیلو گرم ماده مخدر تریاک قبل از ورود به کیش

  • کد خبر : 14402
  • 23 دی 1397 - 17:14
کشف ۴۰ کیلو گرم ماده مخدر تریاک قبل از ورود به کیش

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کیش از کشف ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک طی انجام دو ماموریت پلیسی خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “میثم فرامرزی” با اعلام این خبر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر کیش طی انجام دو ماموریت پلیسی موفق به کشف ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک گردید.

وی افزود: در عملیات اول سوداگر مرگ با جاسازی مواد مخدر در یک دستگاه خودرو تریلر و با همکاری راننده قصد جابه جایی مواد را داشتند. در این عملیات پلیسی مشترک،۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و سوداگر مرگ دستگیر و روانه دادسرا گردید.

فرامرزی ادامه داد: در ماموریت دوم، فردی با جاسازی ۱۰ کیلو مواد مخدر در باک بنزین یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، با همکاری همسرش در پوشش سفر خانوادگی از استان کرمان به هرمزگان قصد جابه جایی و فروش مواد را داشتند که در یک عملیات پلیسی، قبل از ورود به کیش دستگیر و روانه دادسرا گردیدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی ویژه کیش در خاتمه اهتمام داشت: پلیس در برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر مقتدرانه برخورد خواهد کرد و یادآور شد: اعتیاد آفت اجتماع و زمینه ساز تباهی جوانان و مقابله با آن نیازمند عزم ملی است. این امر با همکاری مردم که نقش مهمی در موفقیت های ناجا در مقابله با سوداگران مرگ دارند میسر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14402
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.