• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

کیش را به شهر شهیدان تبدیل کنید/ یکی از بهترین بلوارها را به نام شهدای گمنام بگذارید

  • کد خبر : 14374
  • 21 دی 1397 - 17:05
کیش را به شهر شهیدان تبدیل کنید/ یکی از بهترین بلوارها را به نام شهدای گمنام بگذارید

امام جمعه کیش خطاب به مسئولان گفت: پنج شهید گمنام در کیش است اما یک خیابان در جزیره زیبای کیش به‌نام شهیدان نیست، یکی از بهترین بلوارها را به نام شهدای گمنام بگذارید.

حجت‌الاسلام والمسلمین در خطبه‌های نماز جمعه با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، گفت: ایمان، اعتقاد و باور یکی از راه‌های افزایش تقوا است، باید مواظب باشیم و باورهای الهی خود را تقویت کنیم تا افکار و اعتقادات باطل در ذهن و فکر انسان وارد نشود.

**غرب‌زدگان داخلی فکر می‌کنند تحلیل‌های آمریکا درست است/ ما قدرت برتر هستیم

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم به‌مناسبت قیام ۱۹ دی، گفت: برخی غرب‌زدگان در داخل کشور فکر می‌کنند که دستگاه محاسباتی و تحلیلی آمریکایی‌ها آنقدر قوی است که هر تحلیلی را انجام دهد، درست است و به‌وقوع می‌پیوندد، آنها می‌گویند کاری به آمریکا نداشته باشیم و نمی‌توانیم در مقابل آنها بایستیم، رهبر انقلاب این نظریه را رد کردند و فرودند که ده‌ها مورد وجود دارد که نشان می‌دهد تحلیل آمریکایی‌ها تحلیل‌های درست و واقع‌بینانه‌ نیست.

خطیب نماز جمعه کیش افزود: مقام معظم رهبری برای اثبات این امر قیام مردم قم در ۱۹ دی‌ماه سال ۵۶ را مثال زده و گفته است که در ۱۰ دیماه‌ سال ۵۶ رئیس جمهور آمریکا به تهران آمد و به‌دروغ از شاه تمجید می‌کرد، می‌گفت که ایران جزیره ثبات است، این برگرفته از تحلیل‌های آمریکایی‌ها بود، هنوز ۱۰ روز از این سخنرانی نگذشته بود که مردم قم قیام می‌کنند و شعار مرگ برآمریکا و مرگ برشاه‌ سر می‌دهند.

وی ادامه داد: غرب‌زده‌ها پز قدرت آمریکا را می‌دهند، باید به خودمان بیاییم و بدانیم که ما قدرت برتر هستیم، چون اسلام و قرآن داریم و تحلیل‌های ما هم می‌تواند برتر باشد، در مقابل آمریکا نباید هراس داشت.

**حضور منافقان در عراق، فتنه جدید آمریکا در آستانه چهل سالگی انقلاب

حجت‌الاسلام حسن‌زاده فتنه جدید منطقه‌ای آمریکا را بازگرداندن منافقان به عراق عنوان کرد و گفت: منافقان در سال ۹۵  به‌طور کامل عراق را ترک کردند، حتی آخرین نفرات آنها که حدود ۲۷۰ نفر بودند به آلبانی و برخی کشورهای اروپایی فرار کردند، این روزها زمزمه برگرداندن منافقانی که واقعاً مرده هستند و دیگر جانی ندارند به‌گوش می‌رسد، تحلیل‌گران دو دلیل را برای این کار بیان کرده‌اند، اول اینکه آمریکا می‌خواهد جیره‌خوارانش را که اکنون سرخورده‌ هستند، احیا کند،

وی تصریح کرد: دلیل دوم که مهم‌تر است، فتنه جدیدی است که آمریکا می‌خواهد در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب و در ۲۲ بهمن در منطقه ایجاد کند، باید مسئولان مراقب باشند و نیروهای امنیتی اوضاع را به‌خوبی رصد کنند و این توطئه ان‌شالله خنثی شود.

**شهید نواب، شهید راه تشکیل حکومت اسلامی است

حسن‌زاده در ادامه با اشاره به سال‌روز شهادت نواب صفوی و جمعی از فدائیان اسلام در سال ۱۳۳۴ عنوان کرد: اساس سخن نواب این بود که اسلام باید زنده شود و حکومت کند، او اعتقاد داشت افرادی که در زمان شاه در رأس کار هستند اصلاً مسلمان نیستند و دروغ می‌گویند، شهید نواب شهید راه تشکیل حکومت اسلامی است.

**تداوم همیشگی میز خدمت مسئولان

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده به برپایی میز خدمت در نماز جمعه‌های جزیره کیش هم اشاره‌ای مرد و افزود: چند هفته‌ای است که میز خدمت آغاز به‌کار کرده است و باید از مسئولان و مردم برای همکاری در این کار بسیار ارزنده‌ تشکر کرد، میز خدمت باعث نزدیکی بین مردم و مسئولان می‌شود و مردم می‌توانند به‌راحتی خواسته‌های خودشان را با مسئولان مطرح کنند.

وی ادامه داد: مسئولان با عمل به نکاتی که در اینجا قول می‌دهند و مردم هم با درخواست خواسته‌های معقول و قانونی سعی کنند این حرکت باقی بماند، ستادی تشکیل شده که این ستاد پیگیر خواسته‌های مردم است و امیدواریم اگر اتفاقی می‌افتد مسئولان از همیل تریبون گزارش بدهند.

**کیش را به شهر شهیدان تبدیل کنید/یکی از بهترین بلوارها را به نام شهدای گمنام بگذارید

خطیب نماز جمعه کیش حضور پرشکوه مردم را در مراسم گرامیداشت شهدای گمنام جزیره کیش قدردانی کرد و افزود: روزی که می‌خواستند این پنج شهید را خاک کنند، متأسفانه برخی می‌گفتند چرا شما شهدای گمنام را به جزیره کیش می‌آورید، جزیره کیش جزیره گردشگری است و باعث می‌شود که گردشگران برگردند، این یک تفکر باطل بود و امروز مزار شهدای گمنام به یک قطب برای جزیره تبدیل شده‌ است، امام‌زادگانی شده‌اند که مردم گرداگرد آن می‌گردند و حاجت‌ها و راز و نیاز‌های خود را با این شهدا در میان می‌گذارند.

وی در ادامه خطاب به مسئولان جزیره کیش گفت: پنج شهید گمنام در کیش است اما یک خیابان در جزیره زیبای کیش به‌نام شهیدان نیست، مگر نمی‌گویید که جزیره کیش یک ایران کوچک است، ایران هم کشور شهیدان است، یک بلوار یا خیابان را به نام شهدا و یکی از بهترین بلوارها را هم به نام شهدای گمنام بگذارید، با شناختی که از مسئولان دارم حتماً این مسئله را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به حضور بیش از ۱۵۰ خانواده شهید در جزیره کیش گفت: این خانواده شهدا دوست دارند، وقتی از منزل بیرون می‌آیند سر کوچه نام شهیدشان را ببینند، هر کسی که ساکن کیش هست و شهیدی دارد و در کوچه یا خیابانی زندگی می‌کند، ان‌شالله مسئولان نام آن کوچه را به اسم شهدا بگذارند، کیش را به شهر شهیدان تبدیل کنید، آن چیزی که نظام اسلامی آن را می‌پسندد.

انتهای پیام/* مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14374
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.