• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برگزاری چهار نمایشگاه تا پایان سال در جزیره کیش + جزئیات

  • کد خبر : 14367
  • 21 دی 1397 - 11:38
برگزاری چهار نمایشگاه تا پایان سال در جزیره کیش + جزئیات

جزیره کیش در بهمن و اسفند سال جاری شاهد برگزاری چهار نمایشگاه بزرگ خواهد بود.

در دو ماه پایانی سال ۹۷ در جزیره کیش، چهار نمایشگاه در حوزه‌های انرژی، دارو، فولاد و ورزش برگزار می‌شود.

پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی انرژی کیش

پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی انرژی کیش (KISH ENEX 2019) از تاریخ ۱ الی ۴ بهمن ماه ۱۳۹۷ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود و فعالان و صاحب نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم می‌آورد.

این نمایشگاه سال گذشته با حضور ۲۰۰ شرکت از کشورهای مختلف، در ۲۱ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و بین المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نو‌آوری‌های خود را به بازدید کنندگان عرضه می‌نماید و از تعامل با دست اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.

اولین دوره نمایشگاه بین المللی بسته بندی دارویی خاورمیانه کیش

نمایشگاه بین المللی فارماپک خاورمیانه ۱۰ تا ۱۲ بهمن ماه ۹۷ در جزیره کیش برگزار خواهد شد که می‌تواند بخش عظیمی از نیازهای حوزه بسته‌بندی و فناوری‌های نوین این حوزه را در آسیا پوشش دهد.

از جمله اهداف این نمایشگاه می‌توان به شناسایی و برقراری ارتباط بین شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی، معرفی شرکت‌های فعال، افزایش کیفیت تولید و بسته‌بندی مطابق با استانداردهای جهانی، تبادل تجربیات و ایجاد رقابت در راستای افزایش خروجی صنایع داخلی در بازار خاورمیانه و ایجاد زمینه برای صادرات خدمات بسته بندی در کشورهای این حوزه اشاره کرد.

سومین دوره نمایشگاه بین المللی فولاد و متالورژی کیش

بیست و یکمین دوره سمپوزیوم سالانه فولاد که زمستان هر سال توسط انجمن آهن و فولاد ایران و با همکاری یکی از واحدهای فولاد کشور در یکی از شهرهای صاحب صنعت برگزار می گردد، ۳۰ بهمن تا ۱ اسفند سال جاری به مدت دو روز با رویکرد” اثرات رشد نامتوازن صنعت فولاد بر پایداری آن ” در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

همواره در کنار برگزاری سمپوزیوم، نمایشگاهی جهت ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و صنعتی در زمینه‌های مختلف نرم افزار و سخت افزار مورد استفاده در صنایع فولاد و معادن وابسته آن و همچنین نمایش جدیدترین محصولات فولادی دایر می‌شود.

نمایشگاه بین المللی ورزش، سلامت و صنایع وابسته کیش

نمایشگاه ورزش، سلامت و صنایع و تجهیزات وابسته که با نام تجاری IRANSPORTEX شناخته می شود، در تاریخ ۶ الی ۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ و در جزیره زیبای کیش برگزار خواهد شد.

جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های ورزشی کشور، بهره‌گیری از فرصت پیش روی همکاری و مشارکت در برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲، ایجاد تعاملات تجاری بین المللی و حرکت به سمت صادرات، تولید مشترک با کشورها  و برندهای صاحب نام و ارائه محصولات با کیفیت ورزشی ایرانی از اهداف این نمایشگاه ذکر شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14367
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.