• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اولین جلسه هماهنگی برنامه‌های نوروزی موسسه ورزش و تفریحات سالم برگزار شد

  • کد خبر : 14340
  • 18 دی 1397 - 12:08

نخستین نشست ستاد تسهیلات نوروزی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با رویکرد ارائه خدمات مناسب و مطلوب به کیشوندان و گردشگران در ایام نوروز برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم، محمود افشاردوست مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت ها و همکاری های روبه به رشد با موسسه ورزش و تفریحات سالم تاکید کرد: با توجه به مستقل شدن موسسه و چشم انداز دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن جشن نوروز باستانی، در نوروز ۹۸ بیش از پیش باید امکانات و ارائه خدمات تفریحی به کیشوندان و گردشگران نوروزی قوت گیرد و این مستلزم همکاری  و همدلی بین تمام مجموعه تفریحی و ورزشی این موسسه می باشد.

افشاردوست افزود: با توجه به تجربیات سال های گذشته بخش عمده گردشگران که در تعطیلات نوروز به کیش می آیند تمایل به استفاده از بحث تفریحات دارند که نظارت و ساماندهی آن برعهده همکاران موسسه ورزش می باشد که باید به طور جدی به این موضوع نگاه کنیم.

وی تصریح کرد: از امروز تا عید نوروز باید نظارت ها دقیق تر و کاملتر و بهتر و حساس تر از قبل انجام شود تا انشالله برای نوروز ۹۸ نقصانی به جا نماند و سرویس دهی بهتری داشته باشیم و این مستلزم این است که بخش های مختلف موسسه ورزش در یک همکاری متقابل نیازسنجی و موارد و مشکلات را برطرف کنند

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم ادامه داد: مخصوصاٌ در بحث تفریحات پلاژها، کلوپ ها و ایستگاه های دوچرخه سواری که بیشترین پذیرش مسافر را در عید دارا می باشند، باید بصورت جدی مورد بررسی قرار گیرد و تکریم و احترام به مسافران و کیشوندان در وحله اول قرار گیرد و سرویس دهی به نحو مطلوب و شایسته انجام شود.

در پایان این نشست مدیران، رؤسا و سرپرستان بخش های مختلف با ارائه نظرات و پیشنهادات خود راهکارهایی را در جهت پیشبرد هر چه مطلوب تر خدمات تفریحی به گردشگران و کیشوندان ارائه نمودند و قرار شد کارگروهی در هر دو بخش تفریحات و ورزش راه اندازی شود تا تمام موارد مورد بررسی قرار گیرد.

لازم به ذکر است همه ساله در ایام نوروز پلاژهای بانوان و آقایان،استخرهای کرانه و المپیک، مجموعه تنیس، مجموعه سوارکاری و ورزش های همگانی آماده ارائه خدمات به گردشگران و کیشوندان می باشند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14340
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.