• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کیش فقط برای تفریح نیست/ اینجا استعدادیابی، استعدادپروری و قهرمان پروری در جریان است

  • کد خبر : 17377
  • 11 آذر 1398 - 1:45
کیش فقط برای تفریح نیست/ اینجا استعدادیابی، استعدادپروری و قهرمان پروری در جریان است

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش توسعه گردشگری ورزشی،امکانات ورزش کیش را برای مهیا شدن حضور پرقدرت قهرمانان ورزشی در المپیک خوب توصیف و از فرآیند آماده سازی احسان حدادی در کیش ابراز خرسندی کرد.

به گزارش کیشوند نیوز، محمدتقی امیری خراسانی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان جزیره کیش را یک ظرفیت بسیار مناسب برای توسعه گردشگری ورزشی و اعتلای ورزش قهرمانی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: نام جزیره زیبای کیش نباید فقط با منطقه گردشگری و تفریحی در ذهن تداعی شود چرا که بحث توسعه گردشگری ورزشی در قالب یک سیاست تعریف شده با هدف توسعه گردشگری همگانی مورد توجه قرار دارد.

او افزود :با استفاده از ظرفیت های بالای این منطقه زمین مینی گلف جزیره بازگشایی شده و حتی قصد داریم سال آینده در این رشته میزبان مسابقات آسیایی و جهانی باشیم و از طرفی در زمینه توسعه ورزش های ساحلی نیز برنامه های متعددی برای جذب توریست های بیشتر ورزشی داریم که در نهایت منجر به ارزآوری و رونق بیشتر اقتصادی خواهد شد .

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش ،آب و هوای خوب جزیره در نیمه دوم سال را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و با به سازی اماکن ورزشی میزبان رویدادهای مختلف ملی بویژه اردوهای تیم ملی هستیم بطوریکه در حال حاضر کیش میزبان تیم ملی والیبال ساحلی ایران است .
وی ادامه داد : ضمن اینکه احسان حدادی هم تمرینات سنگینی را در این جزیره برای حضور پرقدرت در بازی های المپیک آغاز کرده و محمد حسین ابارقی نیز در دوی ۲۰۰ متر در این جزیره برای کسب سهمیه المپیک تمرینات جدی را سپری می کند .

محمدتقی امیری خراسانی وجه دیگر ورزش جزیره کیش را وجود قهرمانان و استعدادهای برتر ورزشی دانست و توضیح داد: در جزیره کیش هم قهرمانان خوبی حضور دارند که بطور مثال می توانم علی خدیور رکورددار دوی ۴۰۰ متر را نام ببرم که برای کسب سهمیه المپیک همچنان امیدوار است .
او گفت: محمد سعید آبادی ورزشکار ترامپلین هم همراه با تیم ملی در ژاپن اعزام شد تا برای کسب سهمیه بجنگد یا مریم محبی ،برادران شاملی و سجاد زارعیان دیگر قهرمانان خوب کیش هستند که البته قهرمانان دیگری هم داریم.

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: آنچه مسلم است کیش در عرصه ورزش با برنامه های توسعه گردشگری ورزشی، استعدادیابی، استعداد پروری و قهرمانی حرکت جدیدی را در ورزش کشور آغاز کرده است. 
 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17377
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.