• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

آغاز تدوین برنامه میان مدت سه ساله توسط شورای راهبردی کیش

  • کد خبر : 14311
  • 15 دی 1397 - 16:11
آغاز تدوین برنامه میان مدت سه ساله توسط شورای راهبردی کیش

شورای مطالعات و تحقیقات راهبردی سازمان منطقه آزاد کیش در اولین ماموریت خود برنامه میان مدت سه ساله جزیره کیش را تدوین می کند.

به گزارش کیشوند نیزو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، طی دستور دکتر غلامحسین مظفری با شکل‌گیری شورای مطالعات و تحقیقات راهبردی سازمان منطقه آزاد کیش به منظور تدوین برنامه میان مدت سه ساله برای جزیره کیش، اولین دوره نشست های این شورا به ریاست مدیرعامل و معاونان سازمان و جمعی از متخصصان و اساتید دانشگاهی ۱۲ و ۱۳ دی در جزیره کیش برگزار شد.

در این جلسات دکتر محمدرضا عبدی دبیر شورای مطالعات و تحقیقات راهبردی با اشاره به تدوین نقشه راه سازمان منطقه آزاد کیش تا پایان سال جاری گفت: این طرح پس از تهیه به تصویب مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاونان این سازمان خواهد رسید.

وی افزود: بر همین اساس سند راهبردی منطقه آزاد کیش که شامل چشم‌ انداز، مأموریت سازمان، اهداف کلی، برنامه‌های بلند مدت، میان مدت و عملیاتی است با تکیه بر اسناد بالا دستی مانند برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس منویات مقام معظم رهبری، چشم‌ انداز نظام جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴، رویکردهای کلان مناطق آزاد در دولت دوازدهم، محورهای ۵ گانه مد نظر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شامل پاکدستی، مردم داری، خدمت صادقانه، شفافیت و مشارکت واقعی با بخش خصوصی، طرح جامع کیش و همچنین با مطالعه و الگو برداری از برنامه‌های مناطق آزاد موفق در جهان تدوین می‌شود.

دبیر شورای مطالعات و تحقیقات راهبردی سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: به منظور رصد و پایش تحقق اهداف کلان برنامه، مقرر شده است برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۸ سازمان از طریق سیستم نرم‌افزاری هوشمند مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد.

گفتنی است تدوین برنامه میان مدت یکی از موضوعات مورد تاکید و پیگیری دکتر غلامحسین مظفری در جهت شناسایی نقشه راه جزیره کیش برای سه سال آینده و دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی در این منطقه آزاد کشور است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14311
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.