• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

نه به خشونت علیه ایموجی‌ها + عکس

  • کد خبر : 14149
  • 04 دی 1397 - 19:37
نه به خشونت علیه ایموجی‌ها + عکس

المان‌های شهری با پس‌زمینه‌ای از زیبایی‌های ذاتی و معماری شهری جزیره کیش، فضایی جذاب را برای گرفتن عکس یادگاری فراهم کرده است.

امروزه ایموجی‌ها یا شکلک‌ها در پیام‌رسان‌ها باعث تسهیل در انتقال مفاهیم در گفت‌وگوهای دیجیتالی شده‌اند، با آنها سلام می‌کنیم✋، لبخند می‌زنیم😊، متعجب می‌شویم😧، گریه‌می‌کنیم😢 و گاهاً دیگران را به سکوت دعوت می‌کنیم🤐.

المان‌های شهری به شکل ایموجی‌های موجود در پیامرسان‌ها، به‌عنوان یکی از المان‌های زیبا و پرطرفدار در گوشه و کنار جزیره کیش خودنمایی می‌کنند، به‌گونه‌ای که گردشگران بسیاری هر روز با آنها عکس یادگاری می‌گیرند.

 

به مناسبت ۲۰ آبان روز کیش، شرکت عمران، آب و خدمات در اقدامی جالب معابر خیابان منتهی به میدان ساحل را به رنگ آمیزی‌های متنوعی منقوش کرد.

در ادامه این رنگ‌آمیزی و با توجه به جذابیت این المان‌های ایموجی شکل، سنگ‌نماهای کوچک کروی در این خیابان را نیز همچون ایموجی‌ها رنگ آمیزی کرد.

طی چند روز اخیر به‌دلیل ایجاد نوسازی در بخشی از این خیابان به‌جهت پذیرایی هرچه بهتر از میهمانان برای نورزو ۹۸، این سنگ‌نماهای ایموجی شکل از جای خود کنده‌ شده‌ و در گوشه‌ای از خیابان قرار داده شده‌اند که با ایجاد ارتباط بصری بین عابران، آنها را به پیگیری وضعیت آنها کنجکاو کرده است.




قرار است بعد از نوسازی کف پیاده‌رو، این سنگ‌نماها، ترمیم و مجددا رنگ‌آمیزی، و در جای خود نصب شوند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14149
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.