• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پایگاه عملیاتی ملی حفاری درجزیره کیش افتتاح شد

  • کد خبر : 1409
  • 17 آبان 1395 - 16:26
پایگاه عملیاتی ملی حفاری درجزیره کیش افتتاح شد

پایگاه عملیاتی ملی حفاری/نفت ایران درجزیره کیش موردبهره برداری رسمی قرارگرفت…

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کیشوندنیوز و شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در آیین افتتاح این پایگاه عملیاتی، صنعت حفاری را از بخش های مهم صنعت نفت عنوان و به تشریح جایگاه شرکت ملی حفاری در فرِآیند تولید نفت و گاز در کشور پرداخت.

حیدر بهمنی گفت: این شرکت با برخورداری از ۷۵ دستگاه حفاری خشکی و دریایی و تجهیزات مرتبط با خدمات فنی و تخصصی صنعت حفاری نقش اساسی در عملیات حفاری چاه ها در میادین نفت و گاز خشکی و دریایی بیش از ۱۰ استان کشور و حفظ ، نگهداشت و افزایش تولید ایفا می کند.

وی افزود: ملی حفاری در ۳۷ سال گذشته حفاری ۴ هزار و ۱۶۰ حلقه چاه اکتشافی، توسعه ای، توصیفی و تعمیری را به متراژ افزون بر هشت میلیون و ۸۱۵ هزار متر در کارنامه دارد که از این تعداد چاه سه هزار و ۷۸۹ حلقه در خشکی و ۳۷۱ حلقه در دریا حفر شده است، ضمن اینکه ۱۴۶ هزار و ۷۳۵ مورد خدمات فنی و تخصصی نیز ارائه کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: این شرکت هم اکنون در ردیف شرکت های مطرح حفاری در منطقه است و در راستای پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت و حضور فعال در عرصه پروژه های بین المللی، طرح توسعه ناوگان و همچنین فضای عملیاتی و پشتیبانی را در برنامه دارد که ایجاد پایگاه عملیاتی در جزیره کیش با هدف پشتیبانی از عملیات حفاری در آب های خلیج فارس از جمله این پروژه ها است.

در این آیین، حجت الاسلام علیدادی، امام جمعه جزیره کیش نیز ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان صنعت نفت، نقش شرکت ملی حفاری ایران را در پیشبرد اهداف و برنامه های این صنعت بسیار با اهمیت خواند.

مسعود جعفرزاده، رئیس اداره مهندسی راه و ساختمان شرکت ملی حفاری نیز گفت: پایگاه عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران در جزیره کیش در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع احداث و در زمان حاضر دارای دو هزار و یکصد متر مربع فضای اداری و ۱۸ هزار متر مربع فضای کارگاهی و انبارهای پشتیبانی است.

پایگاه عملیاتی تازه ساخت شرکت ملی حفاری ایران روز شنبه (۱۵ آبان ماه) طی آیینی در جزیره کیش افتتاح و مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت. در آیین افتتاح رسمی این پروژه، امام جمعه، شماری از مسئولان محلی و سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران و متخصصان صنعت حفاری حضور داشتند.

kish_i

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1409
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.