• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

مخالف فعالیت بانوان در رشته بدنسازی و پرورش اندام هستم

  • کد خبر : 13940
  • 21 آذر 1397 - 10:28
مخالف فعالیت بانوان در رشته بدنسازی و پرورش اندام هستم

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور گفت: به دلیل عدم مطابقت پوشش رشته بدنسازی و پرورش اندام با ارزش‌های نظام مقدس، مخالف فعالیت بانوان در این رشته هستم.

به گزارش کیشوند نیوز، ناصر پورعلی فرد در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهارداشت: تنش‌ها و چالش‌ها معمولاً هست منتهی انتخابات هیئت استان هرمزگان که تاخیر داشت به دلیل تغییر و تحولی بود که برای جابجایی مدیرکل قبلی و فعلی ایجاد شده بود این مسائل دست به دست هم داد تا این هیات دچار چالش و حاشیه شود ولی من اعتقاد داشتم که مجمع در آرامش کامل برگزار خواهد شد که اینگونه هم شد.

 وی ضمن تبریک به حسین اخلاقی افزود: امیدوارم با همکاری سایر کاندیداها که توصیه کردیم در کنار هم باشند و آن چیزی که انتظار مردم و جامعه ورزشی است جامه عمل بپوشاند و یک تکلیف و وظیفه ملی به گردن ما هست که وقتی مسؤولیتی را قبول می‌کنیم باید دین خود را به جامعه ورزش ادا کنیم و اگر از این مسیر منحرف شویم و به آن اهدافی که جامعه جوان انتظار دارند نرسیم، تصمیم دیگری گرفته خواهد شد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور گفت: من با علاقه و انرژی که در دوستان دیدم و صحبت‌هایی که مطرح کردند معتقدم که می‌تواند یک افق خوبی را برای و استان و ورزشکاران این رشته ترسیم کنند و ما هم وظیفه داریم تا آنجا که مقدور هست حمایت کنیم.

پورعلی فرد به مشکلات این رشته ورزشی در آسیا نیز اشاره کرد و گفت: ما مشکل آنچنانی نداریم چون چندین سال متوالی است که قهرمان آسیا هستیم و امسال هم قهرمان آسیا شدیم و هم در بین ۸۷ کشور به عنوان برترین فدراسیون انتخاب شدیم، دو سال پیش نیز این اتفاقات افتاده بود و در آینده هم من باشم یا نباشم این اتفاق خواهد افتاد، و یک حرکت رو به جلو آغاز شده و قطعاً متوقف نخواهد شد.

وی به مشکلات پیش‌روی فدراسیون نیز اشاره کرد و گفت: در بحث داروهای نیروزا مشکلاتی داریم که آن هم تمام هم و غم خود را برای برخورد با باشگاه‌ها و افراد سودجو انجام می‌دهیم و مرتب نظارت می‌کنیم .کمیته سلامت در فدراسیون تشکیل شده است که نظارت مستمر بر باشگاه‌ها داریم و امسال هم دو تیم ما به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند که هر دو تیم قهرمان شدند و تست مثبت دوپینگ نداشتیم و این نشان از یک روند رو به جلو است که ورزشکاران ما با سلامت کامل در مسابقات شرکت می‌کند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور ادامه داد: چون خودم کارمند ورزش هستم تعصب ویژه‌ای به ورزش دارم و در هر نقطه از کشور از هر رشته‌ای حمایت خواهم کرد. از هرمزگان هم حمایت‌های زیادی کردیم و این استان قهرمان آسیا و جهان دارد و تلاش می‌کنیم آنچه هیئت استان انتظار دارد را محقق کنیم.

پورعلی فرد به روند ثبت نام کاندیداها نیز اشاره کرد و یادآور شد: ما وظیفه داریم طبق آیین‌نامه ثبت‌نام کنیم و کاندیداها و اعضای مجمع را دبیر هیئت و دستگاه نظارتی اعلام می‌کنند و بر اساس آن ما مشارکت و مجمع را برگزار می‌کنیم .

وی با توجه به حاشیه‌های برگزاری مجمع هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان و عدم اجازه ورود به رئیس سابق این هیئت به داخل مجمع نیز گفت: وظیفه خود می‌دانیم در این مجمع از رئیس سابق تقدیر و  تشکر کنیم، لوح تقدیر اهدا کنیم اما اگر به ایشان اجازه ورود داده نشد من در جریان نیستم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور در پایان در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با پرورش اندام بانوان کشور خاطرنشان کرد: ما در رابطه با پرورش اندام و بدنسازی زنان نیز با عنایت به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این اجازه را نخواهیم داد و مخالف این موضوع هستیم چون پوششی که این رشته برای بانوان دارد با ارزش‌های نظام مطابقت ندارد و نه تنها ما بلکه تمام کشورهای اسلامی مخالف این موضوع هستند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13940

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.