• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

پاک‌دستی و شفافیت در اولویت‌های اصلی مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش

  • کد خبر : 13815
  • 14 آذر 1397 - 13:40
پاک‌دستی و شفافیت در اولویت‌های اصلی مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش پاک‌دستی، مردم‌داری، خدمت صادقانه، شفافیت و مشارکت واقعی با بخش خصوصی توانمند را پنج محور اصلی کار خود در این سازمان عنوان کرد.

 غلامحسین مظفری شامگاه سه‌شنبه در مراسم معارفه خود به‌عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش اظهارداشت: امیدوارم از این فرصتی که در اختیارم قرار داده شده بتوانیم در کنار شما به اهداف و اولویت‌‌های تعریف شده در مناطق آزاد دست یابیم و وقتی این مسؤولیت را تحویل می‌دهیم وجدان ما آرام باشد، افراد زیادی دوره‌های مدیریتی را در این منطقه تجربه کرده‌اند، به‌سهم خودم از همه آنها و افرادی که زندگی خود را برای رونق جزیره کیش گذاشته‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: در این فاصله کوتاه که قرار شد این وظیفه به من سپرده شود، تلاش کردم مطالبی که مسؤولان و متولیان امر در رابطه با منطقه آزاد کیش گفته‌اند و اولویت‌ها و اسناد بالا دستی را مطالعه و بررسی کنم، محورهای زیادی به‌عنوان وظیفه توسط دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری در حکم بنده ذکر شده، که آنها بخشی از وظایف من در منطقه آزاد کیش است و باید به آنها عمل کنم.

مظفری عنوان‌کرد: باید بگویم که با قوت و قدرت به هر تصمیمی که توسط هیئت مدیره منطقه آزاد کیش گرفته شده و به برنامه تبدیل شده است، ادامه خواهیم داد، ولی به‌طور طبیعی مواردی نیز نیاز به بازنگری دارد، در این راه نیاز به یاری همه مسؤولان هست.

این مقام مسؤول، پاک‌دستی، مردم‌داری و توجه به رأی و نظر مردم، خدمت صادقانه، شفافیت و مشارکت واقعی با بخش خصوصی توانمند را پنج محور اصلی نام برد که قرار است او سرلوحه کار خود در سازمان منطقه آزاد کیش قرار دهد و افزود: اگر این اتفاقات بیافتد و این پنج مورد به‌عنوان اصول اصلی رعایت شود، این انتظار را خواهیم داشت که بتوانیم از منطقه آزاد کیش، درآمد پایدار برای توسعه داشته باشیم، حتماً می‌توانیم بازار ماهی توسعه یافته داشته باشیم، می‌توانیم نظام صحیح اقتصادی را حاکم کنیم و فقط از فروش زمین و ثروت کسب درآمد نکنیم، می‌توان به جایگاه واقعی جابه‌جایی کالا در منطقه دست یافت.

وی تصریح کرد: بحث توریسم گردشگری و ورزشی، توسعه گردشگری حلال و سلامت، جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی، استفاده از تکنولوژی‌های نوین که می‌تواند برای کشور پایلوت باشد، از جمله ظرفیت‌های مناسب جزیره کیش هستند که می‌توان اتفاقات خوبی را در این زمینه‌ها رقم زد.

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش در پایان گفت: برنامه منسجم با کمک همه شما تهیه خواهد شد و امیدواریم که خداوند متعال این توفیق را به بنده عنایت کند که بتوانم در کنار شما منشأ اثر خیر باشم و به روزهای بهتر برای جزیره کیش و ایران اسلامی منجر شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13815

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.